וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד הקיץ: הדיאטה המוזרה של רוברט פטינסון

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

25.7.2012 / 0:00

תמיד רציתם להיראות כמו ערפד בריטי שדוף ומריר? עכשיו יש לכם סיכוי, רוברט פטינסון חשף את העובדה שבכל פעם שהוא מרגיש שמנמן הוא פוצח בדיאטה ביזארית. וואלה! סלבס רעבה

רוברט פטינסון הוא אולי אחד האנשים הכי אהובים ונערצים על הפלנטה, אבל זה לא מפריע לו לטפח דימוי גוף מהסיוטים.
בראיון שנתן למגזין האופנה "בלאק בוק", סיפר הכוכב הענק כי לאחרונה התבקש להצטלם בלי חולצה, אך סרב עקב העובדה שהוא מרגיש שמנמן.

הסיבה הרשמית היא שכל דיאטה שהוא מתחיל, נשברת כאשר מבקשים ממנו להפסיק לשתות בירה. הקושי הרב, לפי הראיון, נובע מהעובדה כי לאחרונה הפסיק לעשן. בהמשך סיפר פטינסון שפגש דיאטנית אותה שאל איזו דיאטה תצליח לעשות את העבודה למרות החיבה הרבה שלו לבירה וקיבל תשובה מפוקפקת במיוחד.

כוכבי "דמדומים" החדש מגיעים לפסטיבל קומיק-קון. gettyimages, רויטרס,
תשתה משהו. רוברט והלאנץ'/gettyimages, רויטרס

"כמעט השלמתי עם העובדה שכבר לא יהיו לי ריבועים, אבל אז הדיאטנית המליצה לי לעשות דיאטה של נוזלים בלבד". בדיוק כמו שזה נשמע. רק שתיה, בוקר, צהריים וערב.

"אני כל כך גאה בעצמי", התרברב השחקן השדוף, "אתמול עשיתי פיפי במשך ארבע דקות שלמות". קצת יותר מדי אינפורמציה? גם לדעתו של הכוכב. "יותר מדי אינפורמציה זה לכתוב שאני מתחתן בקרוב", סיפר למגזין בעקבות השמועות על החתונה המתקרבת שלו ושל הצמודה המפורסמת שלו, קריסטן סטיוארט, "כבר אי אפשר לדעת מה שקר ומה אמת", הוסיף, "כל אחד מפרסם את מה שבא לו. אפילו אמא שלי התקשרה לאחל לי מזל טוב והייתי צריך להרגיע אותה". אויש, תשתה משהו ותירגע.

וואלה! סלבס גם עושה דיאטת נוזלים. היא טוחנת את ההמבורגר שלה ומקנחת במיץ קאפקייק ושוקולד מריר.

כשרוברט פטינסון העליב את אדל

”קוסמופוליס”: ראיון עם שרה גאדון על רוברט פטינסון ועל מחלות הסלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully