וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון VS אדל

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

11.6.2012 / 15:47

כוכב "דמדומים" סיפר בראיון שנתקל בזמרת הענקית באירוע מתוקשר, וכמה כוסות אלכוהול אחרי, הצליח לריב איתה. וואלה! סלבס מושפלת ונהנית

רוברט פטינסון השחצן, כנראה שכח שהוא מדבר עם אחת הזמרות היותר מצליחות בעולם, כאשר פנה לזמרת הבריטית, אדל, באירוע מתוקשר ואף הצליח להשפיל אותה.

השניים חלקו שולחן עם עוד כמה כוכבים, כאשר לפתע, לאחר שסיים כמה כוסות של אלכוהול, פטינסון קיבל ביטחון עצמי והודיע לזמרת הבריטית שאם רק תרצה, היא תוכל להיות כוכבת, "רק תושיטי יד ותגעי בזה", אמר לה ברצינות שיא.

אדל. GettyImages
הכי מפורסמת בעולם! אדל/GettyImages

אדל, שרק נראית אלגנטית, אבל ידועה כבת למשפחה עממית עם פה גדול, הסתכלה עליו והזכירה לו שעם כל הכבוד לעצה שלו, היא הזמרת שמוכרת הכי הרבה תקליטים בעולם.
במקום לבלוע את הכובע ולסתום את הג'ורה, הערפד השיכור נתן לאלכוהול לעלות לו לראש והמשיך להתווכח איתה ולנסות להוכיח לה שהיא ממש לא מפורסמת כמו שהיא חושבת.

רוברט פטינסון בפסטיבל קאן. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
פה גדול שותה הכל! פטינסון/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

לאחר שההאנגאובר חלף לו, התראיין פטינסון לתכנית אירוח קנדית וסיפר למראיין שהוא כל כך מצטער על השיחה הזו ומתבייש מאד במה שאמר לאדל. "התעוררתי בבוקר שלמחרת ולא הבנתי למה אמרתי את כל הדברים האלה, הלוואי והייתי יכול להתנצל". מאוחר מדי. טיפש

וואלה! סלבס לא פותחת את הפה בלי חצי בקבוק וודקה אלסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully