וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי לקריסטן סטיוארט: "אני רוצה לצאת עם רוברט פטינסון"

שירות וואלה! סלבס

11.4.2013 / 10:09

הזוגיות של קריסטן ורוברט לא יודעת רוגע, עכשיו כשהחלו להעביר את הזמן יחדיו - נתקלו בעוד מכשול. שמו: קייטי פרי. מתברר שכוונותיה לא מאד אפלטוניות. וואלה! סלבס מיאו

לבה השבור של קייטי פרי, שרק לאחרונה אמרה "ביוש" לגיטריסט ג'ון מאייר, החל להתאחות. מי שתרם לתהליך הארוך והמייסר במקצת הוא הצמד-חמד-זוגי-פרוד, קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. מתברר כי בשבועות האחרונים, כוכבת הפופ מעבירה את רוב זמנה עם הזוג המבלבל, שעסוק בעיקר בפרידות וקאמבקים. למעשה, הקרבה לזוג כה גדולה, עד שלאחרונה העזה פרי לצייץ באוזני סטיוארט: "אני רוצה לצאת עם רוברט פטינסון". OMG.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצבנת. קייטי פרי מפריעה לזוג המתאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

פליטת הפה המביכה כל כך, התרחשה לפני חודש קצרצר. סטיוארט, שעמדה לצד בן זוגה וה-BFF החדשה במסיבת קריוקי, נאלצה להתמודד עם הוידוי הקשה מנשוא. המילים המדויקות שהושלכו לעברה על ידי פרי הן: "אני רוצה לצאת עם רוב, אז אולי כדאי שתיפרדו שוב". מבולבלת ומשותקת, כל שקריסטן רצתה זה לנוס על נפשה.

על פי הדיווחים, הערב נמשך כרגיל אך המבוכה לא התפוגגה. בשלב זה, לא ברור היכן עומדת מערכת היחסים של רוברט וקריסטן, אך על פי תגובתה הדרמטית של אשת הערפד, נראה שהרומן החל לנסוק (שוב). ובכן, בהצלחה עם זה.


הטריו הזה לא מעניין את וואלה! סלבס שעסוקה עכשיו בטיפוח עור הפנים. הטריק? למרוח משוושה, ולהמתין.


כועסים על קייטי פרי? תשחררו את העצבים כאן

מפתיע: שרית חדד מגיבה על השמועה

מי אמורה: הרומן של אנחל בונני ונטליה אוריירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully