וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע: שרית חדד מגיבה על השמועה

נועה רוזין

10.4.2013 / 0:28

רגע לפני שיניפו את הדגל בבית, עפר שכטר, אורי גוטליב ושרית חדד מספרים מתי הרגישו עצמאות בפעם הראשונה. וגם: המנטורית חושפת את האמת וכל האמת. וואלה! סלבס התקווה

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו

לכבוד יום העצמאות הקרב ובא, גם ב"צחוק מעבודה" החליטו להפיק תכנית ספיישל - עם אורחת כבוד אחת מפתיעה בשם שרית חדד. "אצלי בבית היו הרבה במות. אייל גולן היה עולה על מסוק מהחדר שלי לזה של אחותי", מספר עפר שכטר הבדחן חוויות מיום החג בתור ילד, "והוא היה מתחלף בשרית חדד שהיתה מגיעה מהחדר של ההורים".

נדב אבוקסיס יצא לראות את אלילי האייטיז אדם, סי היימן ושימי תבורי בהופעות, כשהזיכרון הכי משמעותי של אורי גוטליב הוא מהחגיגות הדלות שבהן השתתף בעיר אילת. אצל חדד, מתברר שמדובר בהרבה הופעות, "אני זוכרת שבגיל 13 הופעתי עם להקת צעירי חדרה בפיאצה בחדרה, כל המשפחה שלי באה לראות אותי עם הלהקה, זה היה רגע מרגש".

שרית חדד. עידו שחם
בינתיים סוחבת רק דגלים. שרית חדד/עידו שחם

אז מתי הסלבס חשו ממש שהם יוצאים לעצמאות משל עצמם? אבוקסיס מרגיש שהסתדר לבד מאז שפרץ בתכנית של דידי הררי, גוטליב כנראה עוד לא ממש מרגיש עצמאי ושרית חדד זוכרת את גיל 19, כשעברה לגור מחוץ לבית הוריה כצעד משמעותי.

ומה לגבי השמועות על ההריון שהמנטורית מסתירה? "הלוואי! באמת?", נדהמת חדד, "בעזרת השם, כשזה יקרה אני לא אסתיר דבר כזה. בעוד חצי שנה אני בת 35, זה לא כזה נורא!", היא מגלה. בקרוב אצלך, או לפחות בתכנית הספיישל של "צחוק מעבודה" שתשודר בערוץ 2, ביום שבת (20.4) הבא.


וואלה! סלבס לא מאשרת או מכחישה את השמועות על הופעת ספיישל שלה לחג, כשהיא עטופה בדגל המדינה בלבד.


הוליווד סטייל: גל גדות לוהטת ב”מהיר ועצבני”

בר רפאלי בטורקיה: ”מרגישה כמו בתל אביב”

רכלו על שרית ויום העצמאות גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully