וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן: "הייתי גונב ליהודה לוי את הבגדים"

טל דרורי

11.6.2013 / 13:59

חותמות "שיק" ו"שוק", הן אלו שגרמו לכל הידוענים בארץ להתכנס באירוע השקה חגיגי. אז, במי פשוט אי אפשר להתחרות? איתי ויהודה ענו בפתיחות. וואלה! סלבס יריבות

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: שי סגל

מה קורה כשמתלבשי ה"שיק", פוגשים באנשי "שיק" אחרים? ובכן, הכל כביכול רגוע ונעים, אבל תחת כל מעטפת הפוליטיקלי קורקט הזו - התחרות תוססת וחמה. וואלה! סלבס פגשה את הסלבריטאים שכבשו את גיליון "שיק ושוק" השנתי של מגזין "פנאי פלוס" וניסתה להבין - מי באמת מהווה תחרות בתוך הברנז'ה המבעבעת ואף עלול לגרום לכל השאר להיראות כמו העתק-הדבק סביר?

בעוד שיהודה לוי החליט לפרגן לקולגות, איתי תורג'מן דווקא חשב אחרת. אנה ארונוב, שהגיעה באאוטפיט מתאים לזה של הבויפרינד, חיזקה אותו כמובן. סורפרייז? לא באמת.

שיק ושוק. עידו שחם
נטול נינט, אך במקום הראשון. יהודה לוי/עידו שחם

אתמול (א') נערך אירוע ההשקה היוקרתי של הגיליון, בו התכנסו מיטב מפורסמי ישראל ונהנו ממטעמיו של השף יונתן רושפלד, במסעדת "עלמה לאונג"'. גל גדות, שכבשה את רשימת ה"שיק", נעדרה מהאיוונט החגיגי עקב ביקור בלוס אנג'לס. אך המקביל שלה, בגזרת הגברים, יהודה לוי - דווקא הפגין נוכחות ונראה מופתע מהמעמד. "הייתי די בהלם שנבחרתי, זו היתה השנה הכי מוזנחת שלי", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שיק ושוק. עידו שחם
קופי-פייסט. אנה ארונוב ואיתי תורג'מן/עידו שחם

לשאלה הקשה מכל, מי מהנוכחים הוא הראשון לקבל את חותמת ה"שיק", מיקי בוגנים ענה בקלילות שמרינה קבישר היא בין המועמדות המובילות, היא, לעומת זאת - בחרה דווקא בהילה רהב. עברי לידר, הכריז את שמו של שלומי שבן ויון תומרקין בחר בזוכה של הערב, יהודה. תורג'מן, בניגוד לשאר (מלבד יוליה פלוטקין), בחר בעצמו. המבוגר האחראי, אייל גולן - סיכם ב"כולם מתלבשים יפה".


וואלה! סלבס היא מלכת השוק, תבדקו עם שמעון מהבסטה - הוא יעיד על כך.


אברי גלעד נגד אייל גולן: "לא יישאר לך כלום"

כבוד הנשיא? ג'ודי שלום ניר מוזס VS פרס

מביך: חבר הכנסת שהתפשט וצילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully