וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמחות: בראד פיט והילדים חוגגים לאנג'לינה ג'ולי

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

5.6.2013 / 14:00

יומיים אחרי שצעדו על השטיח האדום - לראשונה מאז שג'ולי עברה כריתת שד כפולה - הזוג ההוליוודי לקח את הילדים לבילוי יום ההולדת של אמא במסעדה בגרמניה. וואלה! סלבס חמולה

בתום תקופה של שקט יחסי, משפחת פיט-ג'ולי זוכה לחשיפה גדולה בימים האחרונים. קודם, היתה זו אנג'לינה ג'ולי שהודיעה שעברה כריתת שד כפולה כאמצעי מניעה למחלת הסרטן, אחר כך בראד פיט יצא למסע קידום סרטו החדש ברחבי העולם - וכעת גם ששת הילדים המשותפים מבלים יחד עם ההורים. אמש (ג') בני המשפחה תועדה בגרמניה, כשהם יוצאים ממסעדה שבה חגגו את יום הולדתה ה-38 של אנג'י. חמודים.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים. ספלאש
הבנות ראשונות! אנג'לינה ג'ולי בברלין/ספלאש

ששת הצאצאים (מאומצים וביולוגיים יחד) - מדוקס (11), פאקס (9), זהרה (8), שיילו (7), והתאומים בני הארבע ויויאן ונוקס, יצאו עם ההורים המאורסים למסיבת יום הולדת צנועה במסעדת "קוצ'י" בברלין. זה קרה זמן קצר אחרי הקרנת הבכורה המקומית של סרטו החדש של בראד, "מלחמת העולם Z" - שבה אגב, הזוג נראה מחויך ורגוע.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים. ספלאש
משפחה שכזו. אנג'לינה ובראד עם הילדודס/ספלאש

משפחת פיט-ג'ולי, כך לפי הדיווחים, בילתה במסעדה האסייתית במשך לא פחות משלוש שעות, שבמהלכן התפנקו יחד במנות סושי ונודלס שחלקו - כלומר עד שהילדים החלו בשירת "היום יום הולדת" לאנג'י, שהופתעה גם בעוגת תותים מקומית. זה בלי קשר לארוחה המיוחדת של בני הזוג בפריז, רק יום לפניכן. שמו את התקופה הרעה מאחוריהם? ברור שכן.


וואלה! סלבס לא חגגה מעולם עם בני משפחה, שמכחישים כל קשר לקיומה. אוף.


עצוב: דודתה של אנג'לינה ג'ולי מתה מסרטן השד

חגיגת יום ההולדת הסודית של בר רפאלי

רכלו על הארוחה המשפחתית בפייסבוק

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים. ספלאש
גברברים. הילדים עם בראד פיט/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully