וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי: "עברתי כריתת שד כפולה"

שירות וואלה! סלבס

14.5.2013 / 9:25

השחקנית היפה בהוליווד, גילתה שעברה את התהליך הרפואי אחרי שבדיקות הראו שיש לה סיכוי גבוה לחלות בסרטן השד. "החלטתי לא לקחת סיכון", הסבירה ג'ולי. וואלה! סלבס אמיצה

אנג'לינה ג'ולי, אחת השחקניות היפהפיות בהוליווד, הוכיחה שהיא גם אחת האמיצות שבהן. הלילה (ג'), חשפה שעברה לאחרונה כריתת שד כפולה - לאחר שבגופה נמצאו גנים שמעמידים אותה בסיכון גבוה לחלות בסרטן השד וסרטן השחלות.

ג'ולי בת ה-37, הסבירה את החלטתה בטור מיוחד לעיתון "ניו יורק טיימס", שבו כתבה כי "מוטציה של הגן עשויה לגרום לי לחלות בסרטן שכתוצאה ממנו אבדתי את אמי - כשהיתה רק בת 56".

אנג'לינה ג'ולי. S. Granitz, GettyImages
רק בריאות. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, S. Granitz

לדבריה של ג'ולי, שמנהלת בשנים האחרונות זוגיות עם בראד פיט - ומגדלת איתו את ששת ילדיהם, היא לא רצתה שילדיה יחוו גורל דומה. "אנו מדברים הרבה על 'אמא של אמא', ואני מנסה להסביר להם על המחלה שלקחה אותה. הם שאלו אם דבר דומה עשוי לקרות גם לי", כתבה. "תמיד אמרתי להם לא לדאוג, אבל האמת שאני נושאת את הגנים ה'פגומים' בעצמי".

כשהבינה שיש לה סיכוי של כמעט 90 אחוזים לחלות בסרטן השד ושהיא בסיכון של כ-50 אחוזים לחלות בסרטן השחלות, "החלטתי להתגונן מראש, לצמצם את הסיכון כמה שאוכל", סיפרה. "לכן החלטתי על כריתה כפולה".

תגית בראד פיט. ספלאש
קרובים מתמיד. גקולי, פיט והילדודס/ספלאש

ג'ולי מספרת כי בין פברואר לאפריל השנה, היתה מאושפזת ועברה את התהליך הרפואי, כשפיט תומך בה ואף אפשר לה להמשיך לעסוק בעבודה תוך כדי הטיפולים. "ההחלטה לעבור את כריתת השד לא היתה קלה, אבל אני שמחה שקיבלתי אותה", מודה השחקנית, שהסבירה שהסיכוי שתחלה בסרטן השד ירד לחמישה אחוזים בלבד ושכעת המשפחה שלה קרובה ומאוחדת מתמיד.


וואלה! סלבס מאחלת לאנג'לינה אריכות ימים. אחרת איך תוכל להמשיך לקנא בשפתיים המושלמות שלה?


צו פיוס: מדונה ואנג'לינה ג'ולי משלימות

לצפייה בסרטה המלא הראשון של אנג'לינה

לידיעת מילה: אשטון חוגג עם עדי הימלבלוי

אחלו לאנג'לינה רפואה שלמה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully