וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ניתוח הכריתה: אנג'לינה ג'ולי נחשפת לראשונה

שירות וואלה! סלבס

2.6.2013 / 21:05

לאחר שבישרה לעולם כי עברה כריתת שד כפולה, כשהבינה שישנו סיכוי גדול שתחלה במחלת הסרטן, השחקנית מפתיעה בהופעה פומבית ראשונה. "אני מרגישה נפלא". וואלה! סלבס לאב

אנג'לינה ג'ולי, שעברה לפני חודשים ספורים כריתת שד כפולה, נחשפה היום (א') לראשונה בפני המצלמות. זה קרה בהקרנת הבכורה של סרטו החדש של בראד פיט, "מלחמת העולם Z", בלונדון. בכדי שתוכל לתמוך בבעלה, השחקנית האמיצה החמיצה את הלוויתה של דודתה, אשר נפטרה ממחלת הסרטן לפני כשבוע. הופעתה הפומבית הראשונה, מאז נודע לעולם שעברה את התהליך הרפואי הקשה, עברה בהצלחה. "אני כאן בשביל בראד, אני כל כך גאה בו", אמרה לכלי התקשורת.

את הבטחתה, להפציע בהקרנה המדוברת של הסרט, שיוצא בארץ בתחילת חודש יולי בהפצת גלובוס גרופ, היא אכן קיימה – כשהיא לובשת שמלה אלגנטית שחורה, דרכה לא ניתן להבחין בשינוי. הלוק המפעים של ג'ולי, נשאר בדיוק כשהיה. פיט, שעמד לצדה בזמן שהתהלכו יחדיו על השטיח האדום, נראה מאוד גאה באהובתו החייכנית.

בלוק מתואם, התייצב הזוג מול קהל נרגש, שהריע בתשואות וקריאות נלהבות. דווקא זקנקנו הלבנבן של פיט, היה זה שתפס את תשומת לב הנוכחים, שכן ג'ולי, כאמור, נראתה כמו תמיד – במיטבה.

אנג'לינה ג'ולי בפרמיירה של "מלחמת העולם z" בלונדון. GettyImages
חד פעמית. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

"אני מרגישה נהדר", אמרה בראיון לרשת sky news, "בראד היה מדהים. הוא איש נפלא ואבא נפלא". "אחרי שאיבדתי את אמא שלי, אני מאוד נרגשת מהתמיכה של כולם", הוסיפה במתיקות.

כזכור, כשהבשורה בדבר כריתתת השד הכפולה נודעה לעולם, היה זה פיט שתמך בבחירת לבו. "להיות חלק מההחלטה של אנג'י גורמת לי להרגיש שהיא אמיצה כל כך", אמר. "אני מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור", וכמובן שסיכם ב"כל מה שאני מייחל לו זה שהיא תחיה חיים ארוכים ובריאים, בשבילי ובשביל הילדים שלנו. היום הזה הוא יום משמח עבור המשפחה שלנו".


בכל פעם שוואלה! סלבס נחשפת בים, נשמעת קריאה למשמר החופים.


אנג'לינה ג'ולי: "עברתי כריתת שד כפולה"

דודתה של אנג'לינה ג'ולי מתה מסרטן השד

אנג'לינה ג'ולי תעבור ניתוח להסרת השחלות

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בפרמיירה של "מלחמת העולם z" בלונדון. GettyImages
מאושרים ובריאים. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully