וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי תעבור ניתוח להסרת השחלות

שירות וואלה! סלבס

16.5.2013 / 10:24

בראד פיט הגיב לראשונה לבחירתה של אנג'לינה ג'ולי, שעברה כריתת שד כפולה, וכינה אותה "הירואית". עכשיו, מתברר שהשחקנית האמיצה אמורה לעבור ניתוח נוסף. וואלה! סלבס גאווה

רעידת אדמה התרחשה בהוליווד, ואולי אף בעולם כולו, לאחר שאנג'לינה ג'ולי חשפה בטור מיוחד של ה"ניו יורק טיימס" כי עברה כריתת שד כפולה, זאת לאחר שגילתה שהיא נושאת את הגן BRCA1, אשר מגדיל את סיכוייה לחלות בסרטן השד והשחלות. כעת מתברר שהשחקנית ההוליוודית האמיצה, צפויה לעבור ניתוח להסרת השחלות.

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
"הירואית", מכנה פיט את אשתו/GettyImages, Jason Merritt

על פי מגזין "פיפל", את ההליך הרפואי הבא, אותו בחרה לבצע מפאת גילה (38), ג'ולי צפויה לעבור בשנתיים הקרובות. מי שתמך בהחלטה ובמסעה הקשה, הוא כמובן ארוסה – בראד פיט, שבחר להתראיין לראשונה ל"USA TODAY", והתוודה – "זה מעורר בי המון רגשות, היא יכלה לשמור זאת בסוד ואף אחד לא היה חושד, אבל היה חשוב לה לחלוק את הסיפור".

"להיות חלק מההחלטה של אנג'י גורמת לי להרגיש שהיא אמיצה כל כך", אמר פיט. "אני מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ", וכמובן שסיכם ב"כל מה שאני מייחל לו זה שהיא תחיה חיים ארוכים ובריאים, בשבילי ובשביל הילדים שלנו. היום הזה הוא יום משמח עבור המשפחה שלנו".

משמעות הדבר היא שג'ולי לא תוכל להביא ילדים נוספים לעולם. יחד עם זאת, לא רק בשורות רעות אופפות את משפחת ג'ולי/פיט - על פי דיווחים מעבר לים, הזוג המלכותי מתכנן להקדים את חתונתו, בה יהיו נוכחים גם ששת ילדיו המשותפים.


וואלה! סלבס תולה את הפוסטרים של טומב ריידר מחדש.


אנג'לינה ג'ולי: "עברתי כריתת שד כפולה"

יפה בלבן: אשטון קוצ’ר חוגג את שבועות

אחלו לאנג'לינה רפואה שלמה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully