וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתה של אנג'לינה ג'ולי מתה מסרטן השד

שירות וואלה! סלבס

27.5.2013 / 10:07

לאחרונה עברה השחקנית ההוליוודית כריתת שד כפולה, לאחר שהתגלה כי היא נושאת גן המגדיל את סיכוייה לחלות כפי שקרה לאמה, וכעת - אסון נוסף מכה במשפחה. וואלה! סלבס עצובה

לפני פחות משבועיים התגלה לעולם כולו כי אנג'לינה ג'ולי עברה כריתת שד כפולה, לאחר שגילתה שהיא נושאת את הגן BRCA1. זאת, כיוון שהבינה כי הוא מגדיל את סיכוייה לחלות בסרטן השד והשחלות, כפי שקרה לאמה, מרסלין בטרנד, אשר נפטרה מהמחלה לפני כמה שנים. כעת, לאחר רעידת האדמה הזו, בשורה מרה הכתה במשפחת ג'ולי - דודתה של השחקנית, מתה אתמול (א') מסרטן השד. "אם היינו יודעים, היינו פועלים בדיוק כמו אנג'לינה", אמר בעלה.

דבי מרטין, דודתה של ג'ולי, הלכה לעולמה בגיל 61, לאחר שהתמוטטה בביתה ביום רביעי האחרון, והובהלה לבית החולים. מרטין, היא אחותה של בטרנד, שמתה מאותה המחלה בגיל 56. בעלה של דבי, רון מרטין, דיווח כי שתי האחיות נשאו את אותו הגן, אשר עבר בירושה לאנג'לינה.

אנג'לינה ג'ולי ואמה. AP
עצוב. אנג'לינה ג'ולי ואמה, מרסלין בטרנד/AP

"אנג'לינה נמצאת בקשר איתנו בכל ימות השבוע, ונותנת את תמיכתה", אמר האלמן לחדשות !E, "היא אהבה את דבי מאוד ולמרות שאנג'י לא מסוגלת להגיע לכאן עכשיו, היא שלחה לה את אהבתה ותמיכתה". בנוסף, הוא גם שיבח את קרובת המשפחה ההוליוודית שלו, על בחירתה לעבור את הניתוח הכפול. "אם היינו יודעים, היינו פועלים בדיוק כמוה".

רק לפני פחות משבועיים צוטטה ג'ולי בעיתון הניו יורק טיימס כשאמרה "ההחלטה לעבור את כריתת השד לא היתה קלה, אבל אני שמחה שקיבלתי אותה". כיום, הסיכוי שתחלה בסרטן השד ירד לחמישה אחוזים בלבד.

על פי מגזין "פיפל", את כריתת השחלות, אותה בחרה לבצע מפאת גילה (38), ג'ולי צפויה לעבור בשנתיים הקרובות. מי שתמך בהחלטה ובמסעה הקשה, הוא כמובן ארוסה - בראד פיט, שבחר להתראיין לראשונה ל"USA TODAY", והתוודה - "זה מעורר בי המון רגשות, היא יכלה לשמור זאת בסוד ואף אחד לא היה חושד, אבל היה חשוב לה לחלוק את הסיפור".


וואלה! סלבס אוהבת את אנג'י ושולחת לה תינוק מאומץ, רק כדי שתתעודד.


אנג'לינה ג'ולי תעבור ניתוח להסרת השחלות

אנג'לינה ג'ולי: "עברתי כריתת שד כפולה"

עצובים בשביל משפחת ג'ולי? שתפו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully