וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביונסה צוחקת על שמועות ההריון שלה

שירות וואלה! סלבס

3.6.2013 / 21:48

אחרי התמונה שבה היא לוגמת אלכוהול משובח, הבוטילישס דואגת להכחיש את הסיפורים על כך שהיא בהריון שני - בראיון שבו ביונסה פשוט מתפוצצת מצחוק. וואלה! סלבס כרס בירה

מעוברת או לא מעוברת? במקרה של ביונסה, נראה שלא משנה מה יקרה, התשובה לגבי הריון אפשרי עדיין תישאר מעורפלת. אחרי שכלי תקשורת מסביב לעולם דיווחו שהדיווה ובעלה, הראפר ג'יי זי, מצפים לילד שני שגדל בבטנה של הזמרת, היא מצדה - דואגת להכחיש את העניין ואפילו לצחוק על השמועות מול המצלמות.

בקטע מראיון שנערך איתה בתכנית "טודיי שואו" ושודר היום (ב'), הבוטילישס נשאלת באופן ישיר למדי מה תגובתה על השמועות שמסחררות את תעשיית הבידור העולמית בשבועות האחרונים, לפיהן בלו אייבי תזכה לאח או אחות בעוד כמה חודשים. ביונסה, עשתה את עצמה מופתעת, כשחיוך גדול נמרח על פרצופה החלה לנוע באי נוחות על הכיסא ואמרה שהיא "לא יודעת על מה מדובר בכלל", תוך כדי שהיא מתגלגלת מצחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיים! ג'יי זי צופה, ביונסה שותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הריאיון עם תכנית הבוקר האמריקנית, נערך מאחורי הקלעים של המופע "Chime For Change" שהתקיים בסוף השבוע בלונדון, שבו לקחה חלק גם הדיווה (ביו שלל זמרות ענק אחרות על הבמה). בערך באותו היום, פרסמה ביונסה בבלוג הרשמי שלה תמונה שבה היא לוגמת כוס יין יחד עם ג'יי זי, ככל הנראה, כדי להדגיש כמה היט נהנית מאלכוהול בתקופה האחרונה - משהו שנשים הריוניות לא ממש צורכות בזמן שהן נושאות בייבי בבטן. אז יודעת על שמועה כזו או אחרת? התעלומה עדיין בעיצומה.


התעלומה לגבי הבטן של וואלה! סלבס זכתה לפתרון לפני כמה ימים, כשהרופא הכריז בחגיגיות שמדובר בגזים. זה הכל.


מה גרם לביונסה לסלק מעריץ מהופעה?

ביץ’ בביקיני: פריס הילטון חושפת גוף לוהט

בהריון או לא? רכלו על ביונסה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully