וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה היידי קלום?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

31.5.2013 / 2:03

הטופמודל מגרמניה חוגגת 40 שנות בלונד מהפנט - שכללו צילומים בתחתונים, ארבע לידות ופרידה מתוקשרת מהבעל. אבל איך בדיוק השתנו הפנים הנאות שלה? וואלה! סלבס אוף וידרזן

אימג'בנק GettyImages

נכון שקצת קשה להאמין, אבל היידי קלום חוגגת השבוע את יום הולדתה ה-40. הטופמודל הבינלאומית ואחת הנשים הגרמניות המלהיבות ביותר בעולם, צועדת על העקבים כשהיא מנחה את "פרויקט מסלול" ממש כמו שהיא עושה על שטיחים אדומים ומופיעה על המסך מסביב לגלובוס, כבר יותר משני עשורים, אבל לא בטוח שנראית מבוגרת יותר.

נכון, קלום הבלונדינית היא לא רק מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" בדימוס, פרזנטורית של חברות טיפוח או מנחת ריאליטי בארצות הברית (וגם במולדתה), אלא גם אישיות לוהטת בקרב צלמי הפפראצי, שתמיד שמחים לתקתק פריים שלה יחד עם אחד מארבעת ילדיה הפוטוגניים. הזוגיות הארוכה עם הזמר סיל, זו שהסתיימה בגירושין לפני כשנה ובמעבר מהיר לזרועותיו של שומר הראש/ בויפרנד צמוד שלה, רק הפכו אותה לאטרקטיבית יותר מול המצלמות לאורך השנים.

כדי לחגוג להיידי יום הולדת כמו שצריך, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של קלום ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם הטופמודל - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהופיעה לראשונה על המסלול בהלבשה תחתונה מינימלית ועד לאישיות הטלוויזיונית שהיא היום. שימו לב, אתם עומדים לראות הרבה בלונד על המסך.


וואלה! סלבס חשבה פעם לצבוע את השיער לבלונד, אבל הסבירו לה שאין מצב שתחליף את החום-ירקרק-ביצה לצבע אחר, זה הכי הולם אותה.


עוד מתיחות פנים: פנלופה קרוז | דיוויד בקהאם | גווינת' פאלטרו | מישל פייפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully