וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פנלופה קרוז?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

24.5.2013 / 2:07

השחקנית הספרדיה הכי אהובה בהוליווד תביא בקרוב ילד שני לעולם, הזדמנות מעולה לראות איך קרוז השתנתה לאורך עשרות השנים שבהן היא מככבת עם מבטא לטיני. וואלה! סלבס הולה

אימג'בנק GettyImages

דם חם? פנלופה קרוז, אולי היבוא הכי מוצלח מספרד להוליווד הנוצצת, היא אחת הנשים הלטיניות המפורסמות בעולם הבידור. השחקנית בת ה-39, שזכתה לתהילה ואהבה מצד הקהל בזכות השתתפותה בעשרות סרטים של פדרו אלמודובר, כמו גם בלהיטי מסך כמו "ויקי כריסיטינה ברצלונה" (שעליו זכתה בפרס האוסקר).

יש שיגידו שהיא מתוקה עם מבטא ספרדי, אחרים יחשבו שהיא פרחולה מצליחה מהפואבלו, אבל קרוז מופיעה מול המצלמות כבר יותר מ-20 שנים. כמובן שמערכת היחסים המפורסמת שניהלה עם טום קרוז, וזו עם בעלה, השחקן חאווייר ברדם - ספרדי ממש כמותה - שבקרוב תלד לו ילד שני משותף. פלא שהצלמים אוהבים לסנוור אותה עם הפלאשים?

עם או בלי קשר לכך שנכנסה להריון, קרוז היא שחקנית שלא חוששת להראות את גופה, כולל האיברים הפרטיים ביותר, כשמדובר בסרט אמנותי במיוחד כמובן. אבל מה לגבי הפנים המתועדות שלה? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פנלופה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהופיעה לראונה אצל אלמודובר ועד לביג מאמא שהיא היום. נראית צעירה או מבוגרת יותר? אתם תחליטו!


לא תאמיני, אבל לוואלה! סלבס יש מאהב לטיני. מקפיץ אותה מדי יום מסביב לשכונה בלמבורגיני.


עוד מתיחות פנים: דיוויד בקהאם | גווינת' פאלטרו | מישל פייפר | האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully