וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט מאמא: פנלופה קרוז הריונית בביקיני

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

17.3.2013 / 15:22

למרות בטן ההריון המתקדם, השחקנית הלטינית לא וויתרה על בגד הים הקטנטן שחשף הרבה - כשבילתה בין הגלים במהלך חופשה לוהטת באיי ברבדוס. וואלה! סלבס כרס בירה

האביב הגיע, הטמפרטורות מזנקות מעלה, וכמו שהכוכבות המקומיות לא מתביישות להשיל את הבגדים ולצאת לחוף הים כדי לספוג קצת קרני שמש, כך קורה גם עם החברות מהוליווד. פנלופה קרוז, היא בין אלה שלא חושבות הרבה לפני שהן שוחות בין הגלים - רק קצת מיוחדת יותר. למה? בגלל בטן ההריון השני שהיא מטפחת לאחרונה ונחשפת לראשונה במלוא הדרה.

פנלופה קרוז בהריון בביקיני. splash
יפה לי בטן? פנלופה קרוז משכשכת במים/splash

קרוז בת ה-38, ארזה את ליאו, בנה בן השנתיים מהשחקן חוויאר ברדם, למטרת חופשה באיי ברבדוס הלחים (כן, האיים שהביאו לעולם את הפלא העירום הקרוי ריהאנה). שם, היא שמחה לקצת פרטיות שאפשרה לה לעלות על ביקיני שחור, שעטף היטב את הפרונט התופח אך השאיר את הבטן המתפתחת בחוץ. אופס, מתברר שהצלמים היו שם ממש איתה.

פנלופה קרוז בהריון בביקיני. splash
פרופיל הריונה בהחלט/splash

השחקנית הלטינית, שלא חוששת להפגין גוף חטוב כשהיא צריכה להפציע על מסך הקולנוע, מספקת הצצה נדירה לגופה המשתנה של אישה הריונית. כלומר, אחת הנשים המדוברות בעולם בתקופה האחרונה, שמאששת את העובדה שהיא מצפה לילד שני במספר, רק חודשים בודדים אחרי שנישאה לבחיר לבה השווה.


וואלה! סלבס חושפת בטן הריון כל שני וחמישי. מינוס ההריון.


רק בשמחות: משה פרץ ושרית חדד חוגגים

גווינת’ פאלטרו חושפת: ”עברתי הפלה”

רכלו על ההריון של פנלופה קרוז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully