וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה! היידי קלום משתגעת מרוב אהבה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

15.4.2013 / 20:02

דרמה מסוכנת שהרסה להיידי את חופשה? שטויות, דוגמנית העל כבר חזרה לחוף הים כשהיא משפחתית מאוד, משוגעת יותר ומאוהבת מתמיד בחבר החדש שלה. וואלה! סלבס קופצת לה

מאז ומתמיד, היידי קלום היתה אחת הסופר-מודלז המגניבות ביותר בסביבה. כזו שגם דרמה בחיים האישיים לא מצליחה להשפיע על דמותה התוססת. דוגמניות צעירות יותר ממנה? לא נורא. פרידה מבעלה במיליון השנים האחרונות סיל? שטויות. בנה והמטפלות שלו כמעט טבעו במהלך חופשה בהוואי? לא נורא, זה לא יפריע לבלונדינית לקחת את המשפחה שוב לחוף הים ולעשות שם חיים משוגעים. אבל ממש.

היידי קלום. splash
היידי מאוהבת. קלום ושומר-הראש-החבר בחוף הים/splash

בתחילת השבוע, לקחה קלום את שלל ילדיה והבויפרנד הלוהט, המאבטח האישי מרטין קריסטן, לסיבוב בחוף הים הסמוך לביתם שבמאליבו. העובדה שלא היה חם כל כך והשמש הסתתרה מאחורי העננים, לא הפריעו לכולם לבלות כמה שעות של כיף - כולל הטופמודל שלא הפסיקה לקפוץ ולהשתגע כאילו היתה בגילם הצעיר של ילדיה השובבים.

היידי קלום. splash
היידי מטופשת. קלום קופצנית/splash

ייתכן שהסיבה לכך שקלום התנהגה בשמחה ואושר היא שהשניים מאוהבים מתמיד. אחרת איך תסבירו את העובדה שהגברת לא הפסיקה לגעת, לחפון וללטף את גופו החסון של מי שמחמם את מיטתה בלילות, כולל לנשק ולהתגפף איתו מול הילדודס והמטפלות שלהם? משתגעת מאהבה.


וואלה! סלבס לא הגיעה לחוף הים מאז 1989. אז הוציאה נגדה צו הרחקה למתחם עם החול.


נטורל ביוטי: היידי קלום טופלס

אסור לפספס: טום קרוז שובר ביצה על הראש

רכלו על התמונות של היידי קלום בפייסבוק

היידי קלום. splash
היידי משוגעת. על הילדים שלה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully