וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן חדש: שרי גבעתי וג'רארד באטלר יחד?

וואלה! סלבס

23.4.2013 / 10:10

השחקנית-זמרת הישראלית והשחקן המסוקס בילו ערב משותף עם הרבה אלכוהול בהוליווד, שנגמר בנשיקה ובכך שהוא צעק מול כולם - "זו החברה שלי". וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

האם שרי גבעתי תפסה עוד בויפרנד מפורסם, אבל מאוד מפורסם? לוואלה! סלבס נודע כי הזמרת/ שחקנית/ דוגמנית המקומית קרובה מתמיד לשחקן ההוליוודי ג'רארד באטלר. כן, החתיך שעשה את חגיגות המימונה לפני מספר שבועות בישראל. אמש (ב') השניים בילו יחד במסעדה היוקרתית של מלון "שאטו מרמונט" המפורסם בבוורלי הילס, בארוחה שהסתיימה בכך שהוא הציג בפני כולם את החברה החדשה שלו - מיס גבעתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפסה לעצמה מציאה? שרי גבעתי וג'רארד באטלר בתמונה מהיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבעתי, שכבר הספיקה לקיים קשרים רומנטיים עם אושיות מוכרות כמו ארוסה של האלי ברי - אוליביה מרטינז, מנטור "דה וויס" האמריקנית - אדם לוין, ואפילו הסתחבקה עם אווה לונגוריה, ככל הנראה מתראה עם השחקן הסקוטי-הוליוודי בשבועות האחרונים יותר מתמיד, למרות שעל פי מקורבים השניים "מיודדים כבר זמן רב". לא משנה שהצהובונים מעבר לים הדביקו לו רומן דווקא עם השחקנית האיטלקייה מדלינה גינאה.

אמש, ככל הנראה, השניים שתו כמה כוסות אלכוהול יותר מדי - וכמו הביטוי "נכנס יין יצא סוד", חשפו בפני העוברים ושבים את הקשר ביניהם. רגע לפני שעזבו בשעת לילה מאוחרת, באטלר לא הפסיק לנשק ולחבק את גבעתי, תוך כדי שהוא צועק לכל מי שמוכן לשמוע, "היא החברה שלי, היא החברה שלי". שרי, הפעם זה הכי לשמור ולהתחתן איתו.


וואלה! סלבס מנסה לתפוס כבר זמן רב בויפרנד הוליוודי - מיקי מאוס. גלאם, גלאם, גלאם.


צפו: באטלר משתגע עם חיילים

ניקול ראידמן תלבש את השמלה של ביונסה

נכון או לא נכון? רכלו על שרי וג'רארד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully