וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן תלבש את השמלה של ביונסה

וואלה! סלבס

23.4.2013 / 9:38

המעושרת המקומית משיקה את הבושם החדש שלה באירוע גרנדיוזי, שבו לא רק תארח תצוגה של בית האופנה מוגלר - אלא תלבש שמלה יוקרתית שגם ג'יי לו אהבה. וואלה! סלבס בהשאלה

ניקול ראידמן המתינה לא פחות מחצי שנה עד לקיום השקת הבושם החדש שנושא את שמה, אירוע נוצץ במיוחד שייתקיים הערב (ג') בעיר הגדולה. אם תצוגת אייקונים מכל הזמנים של בית האופנה מוגלר ומספר הופעות במהלך הערב לא מספיקים, תשמחו לגלות שהמעושרת בכבודה ובעצמה תביא לאירוע קצת זוהר שאפף נשים גדולות אחרות כמו ביונסה וג'ניפר לופז - כשתלבש שמלה שכבר עלתה על גופן בעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי תלבש את מוגלר טוב יותר? ניקול ראידמן וביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוות הסטיילינג של בית האופנה תיירי מוגלר, הטיס לישראל כמה שמלות זוהרות במיוחד שנלבשו בעבר על ידי כוכבות כמו ליידי גאגא - ועלו לראידמן בפוליסת ביטוח יוקרתית בשווי של שלושה מיליון אירו (!). את אחת השמלות, עם שיק של בת הים הקטנה, הטיסו במיוחד כדי שתעלה על גופה של המעושרת - שתלבש אותה לצד כמה שמלות אחרות שיוחלפו במהלך האירוע. העובדה שמיס בוטילישס וג'יי לו כבר לבשו אותה בעבר, לא מרגשת אותה יותר מהאירוע עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלו על השמלה המדוברת לפניה. ביונסה וג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמורה, ניקול הספיקה להראות לצוות בית האופנה מוגלר, שהגיע לארץ בסוף השבוע, את חוף הים של תל אביב כשהזמינה אותם לארוחת שישי במסעדת "מול ים" ולקינוח של שבת במסעדת "התרנגול הכחול". בימים האחרונים אפילו הספיקו לבקר יחד בים המלח ולקיים אודישנים לכ-50 דוגמניות שמבקשות לצעוד על המסלול, בעוד בגד שכנראה לבשה עוד כוכבת זוהרת.


וואלה! סלבס משיקה מחר את סט התחתונים החדש שלה עם הופעת אורח של החתול שמיל. מיאו.


ג'ודי ניר מוזס וניקול ראידמן נגד ערוץ 10

עפר שכטר: ”כיף לא נורמלי להיות רווק”

רכלו על השמלה של ניקול-ביונסה-ג'יי לו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully