וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה של ליידי גאגא וניקול ראידמן

וואלה! סלבס

18.11.2012 / 0:21

חבר משותף של הזמרת המפלצתית והמעושרת חיבר בין השתיים לפרוייקט משותף ונוצץ במיוחד, שבמסגרתו יושק גם הבושם הפרטי הראשון של ראידמן. וואלה! סלבס מריחה את המאמץ

ניקול ראידמן מוכרת לכם כגברת נחושה, כזו שאם היא רוצה משהו, ברור שתתאמץ עד שתשיג אותו. כך שבטח לא תופתעו לגלות שהמעושרת, שהיא בעלת חנות בוטיק בכיכר המדינה, תקיים בסוף החודש השקה לבושם הראשון שנושא את שמה. החגיגה תכלול תצוגת אופנה גרנדיוזית עם בגדים מבית אופנת העל טיירי מוגלר, שבה תיקח חלק גם הסופרסטאר ליידי גאגא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היפה והחיה משתפות פעולה. ראידמן וליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנשמו, זה לא שאם כל המפלצות עומדת לנחות היישר על המסלול, אלא שהיא זו שתהייה אחראית על המוזיקה בתצוגה ואפילו צפויה לחשוף שם צלילים חדשים. למה דווקא כאן בישראל? בגלל שמנהלו הקריאטיבי של בית האופנה, ניקולה פורמיצ'טי, הוא חבר קרוב והסטייליסט של גאגא, כך שהזמרת לא מתלבטת כשהוא מבקש ממנה לשחרר אנחה מוזיקלית לקראת תצוגת אופנה של המותג.

בקליפ שמופיע כמה שורות מטה, תוכלו להתרשם מהווידאו ארט שצילמה לתצוגה האחרונה של מוגלר שבה התבקשה להשתתף. כמו הצלילים, גם האימאג'ים מזעזעים משהו. ככה זה קוטור.

קורבנות האופנה ישמחו לדעת שפורמיצ'טי, שהוא גם חבר אישי של ניקול ראידמן (שמוכרת את הבגדים שלו בחנות, כך שהכל מתחבר), יגיע בכבודו ובעצמו להריח את הבושם ולפקח על התצוגה בישראל. לא, המצב הביטחוני לא מרתיע אותו וגם לא את הזמר הרוסי הגדול פיליפ קירקורוב, שיגיח להופעת אורח באירוע הנוצץ והריחני.

ראידמן, מסרת לגאגא ד"ש?

"אם היא לא יכולה להופיע על מסלול התצוגה של פורמיצ'טי, היא לפחות כותבת לו את המוזיקה. אף אחד לא מפחד להגיע, הם בעדנו. מגיע לנו הכי טוב, שייפלו עלינו רק ליידי גאגא ולא טילים".


וואלה! סלבס מנסה לשתף פעולה עם סלבס בכל מיני תחומים, אבל הם טוענים שלא לרמתם לשתף פעולה עם חיות (רעות).


חיות לילה: ניקול ראידמן נגד עיריית תל אביב

אומייגאד: הרכב החדש של ניקול ראידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully