וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות לילה: ניקול ראידמן נגד עיריית תל אביב

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

4.11.2012 / 13:21

אירוע "TLV Fashion Night" משך באישון לילה כמה פאשניסטות עבר לחנויות כיכר המדינה, וגם את ניקול ראידמן שניקרה עיניים על עגלה עם סוסים. וואלה! סלבס מפוהקת

פאשניסטות יקרות, מה אתן עשיתן בלילה שבין יום חמישי לשישי האחרון? בשעות שאתן הקדשתן לשנת היופי שלכן, כמה דוגמניות עבר, אושיות אופנה בהווה וסלביות נספחות הגיעו לכיכר המדינה בתל אביב כדי לדגום את חגיגת "TLV Fashion Night". ממש כאילו היו במילאנו או ניו יורק, הנשים הגיעו להשיק כוסות משקה אלכוהולי, להצטלם ועל הדרך גם לקנות פריט או שניים.

ניקול ראידמן. אביב חופי
הויסה. ניקול ראידמן/אביב חופי

את ההצגה גנבה כצפוי זו שמבלה בכיכר הקניות היוקרתית בדרך קבע, המעושרת ניקול ראידמן. הגברת שמחזיקה חנות אופנת קוטור בכיכר הקניות, עברה באזור כשהיא על עגלה רתומה לסוסים, כאילו היתה ברחובות השאנז אליזה שבפריז, אבל במאה ה-18. קוטור או לא? תלוי את מי שואלים.

מתברר שהגברת, שקיבלה לדבריה אישור להציב את העגלה, הסוסים וכמה נגניות כינור מול החנות שלה, לא מצאה חן בעיני פקחי העירייה שהגיעו למקום. "לא פחות מ-25 פקחים עמדו מול החנות שלי והודיעו שהם לא מוכנים שסוס יהיה שם כיוון שאין לו איזי פארק, כמו הכרכרה והכנרית שעמדו בחוץ", גילתה ראידמן לוואלה! בסלבס.

אירית רחמים. אביב חופי
צלויה מינוס. אירית רחמים/אביב חופי

"התחלתי להתווכח איתם ואמרתי שיביאו לי דוח, אז נתנו לי של 470 ש"ח. ביקשתי שבכסף הזה של הדוחות ירצפו מחדש את כיכר המדינה, שפעם הצעתי לרצף מיוזמתי ועל חשבוני", המשיכה המעושרת. "זו אשמתי שלא הבאתי לסוס טיטולים. ככה זה שכשמעושרת בשטח הפקחים במתח. אבל היה פקח בשם בשם שלמה שהיה חמוד והצדיק אותי, לתפארת ניקול ראידמן".

אלה שאינן הסתבכו פקחי תל אביב, שמרו על שיק צנוע יותר. אירית רחמים הגיע בטוטאל לוק שחור שזוף, מיכאלה ברקו חשה באירוע של המגזין "ווג" והופיעה עם היורשת הפרטית שלה, קארן דונסקי הבריקה בטאץ' כתום ויאנה גור ששמרה על מראה קז'ואל נינוח.

מיכאלה ברקו. אביב חופי
שיק מהעבר #1 מיכאלה ברקו עם תוספת/אביב חופי

בין החוגגות עד השעות הקטנות של הלילה נצפו גם מלכת הדראג קיי לונג בשמלת זברה קצרצרה, טל מן שנשלפה מהנפטלין, דנה רון, תמר קרוון, ליאל דניר ואפרת אנזל שנדהמה מכל האופנה סביבה. שיק, אבל רק עם רדת החשכה.


וואלה! סלבס הכי אוהבת לצאת מהבית עם רשת החשיכה, הרי תמיד אמרו לה שהיא הכי יפה כשלא ממש רואים אותה.


אומייגאד: הרכב החדש של ניקול ראידמן

תמונות לוהטות: אירית רחמים ושונית פרג'י בביקיני

קארן דונסקי. אביב חופי
שיק מהעבר #2 קארן דונסקי/אביב חופי
יאנה גור. אביב חופי
יוקרתית. יאנה גור/אביב חופי
קיי לונג. אביב חופי
ארוכה כהרגלה. קיי לונג/אביב חופי
דנה רון. אביב חופי
מעוצבת. דנה רון/אביב חופי
טל מן. אביב חופי
סתם מן העבר: טל מן/אביב חופי
אפרת אנזל. אביב חופי
בין הבגדים: אפרת אנזל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully