וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס וניקול ראידמן נגד ערוץ 10

וואלה! סלבס

21.2.2013 / 8:01

אשת השר בסך הכל רצתה שניקול ראידמן ולאה שנירר יתארחו במשדר ההתרמה שהיא מנחה ברדיו, אך בערוץ 10 סרבו - דבר שגרם לה לפנות הישר למנהל, רפי גינת. וואלה! סלבס קאם און

רוח החג נושבת, ורגע לפני הסדר הגדול - פעילויות שונות למען נזקקים מתקיימות כסדרן. מי שרצו לדבוק במסורת ולקדם את המטרה החשובה, היו לאה שנירר וניקול ראידמן - אלא שרצונן נתקל במעצור מרגיז. מי הניח אותו במקומו? ערוץ 10, בו ישודר הריאליטי, "מעושרות 2".

לאה שנירר. אביב חופי
תמשיך לתרום כפי יכלתה. לאה שנירר באירוע ההשקה/אביב חופי

המעושרות, היו אמורות להשתתף בתכנית הרדיו של ג'ודי שלום ניר מוזס - שעסקה בעמותת "חום" הפועלת למען נזקקים. לאחר שנתנו את הסכמתן וסגרו את השתתפותן בתכנית, לקידום המטרה הנעלה - הגיעה הבשורה המרה. האחראים לתכנית הריאליטי בערוץ 10 שבה הן משתתפות, מסרבים לכך שיקדמו את הנושא. על כן, עלייתן לשידור בוטלה.

ג'ודי ניר מוזס. אביב חופי
תתרמו. ג'ודי/אביב חופי

הדבר כל כך איכזב את הגברת שנירר, עד שאתמול, כשהסתובבה בהשקה של סדרת הטלוויזיה החדשה "קוסמים נגד חייזרים" – שתשודר בערוץ Zoom, היא סיפרה את זה לכל מי שרק היה מעוניין לשמוע. וגם למי שלא.

הגברת מוזס, שידועה בעקשנות שלה, הרימה טלפון למנהל החדש של ערוץ 10 - מר רפי גינת, וביקשה ממנו להבין מדוע הערוץ לא מאפשר לשתי עלמות החן להשתתף במשדר. הוא הבטיח שיבדוק.

שנירר הגיבה למקרה ואמרה: "בזמני הפנוי אני עושה הרבה דברים עליהם לא שומעים, בסתר, אבל כאן היתה לי הזדמנות להגיע לקהל רחב. לי ולג'ודי יש כימיה – אנחנו יכולות לגרום לדברים לקרות", והוסיפה את פשר סירובו של הערוץ, "לצערי, אני לא יכולה להחליט על כלום על דעת עצמי, וצריכה לקבל אישור על הכל - עד אשר "מעושרות 2" תעלה לאוויר".

שנירר המתוקה הבהירה כי תשוב לעסוק בפעילות החשובה כשיתאפשר לה. "החיים לפנינו, לצערי הרב תמיד יש אנשים נזקקים – אם לא השנה, אז בשנה הבאה", אמרה.

ניקול ראידמן מסרה: "אני מבינה שלערוץ סגורים הרבה דברים מבחינת תקשורת, זה לא שיקול שלי. מבחינתי הייתי גרה ברדיו אם זה היה עוזר לאנשים עם זאת אני עושה הרבה דברים אחרים שלא צריך לפרסם וזה ביני לבין אלוהים".

ג'ודי שלום ניר מוזס הגיבה גם כן: "אני מאוד מצטערת ששיקולים יחצניים מנעו מלאה וניקול, שנתנו את הסכמתן לעזור בגיוס כספים לילדים רעבים, לבוא למשדר שלנו ברדיו".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

וואלה! סלבס זועמת על המקרה, אבל גם היא - צריכה שיגידו לה מה לעשות, בכל רגע נתון. גם בלי חוזה טאלנט.


אמא'ז! מיה דגן בהיריון ראשון

כן, שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי מאוהבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully