וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכוכב ההוליוודי שהשתגע עם חיילים

שירות וואלה! סלבס

7.4.2013 / 15:19

התדמית הקשוחה, העובדה שטחן מופלטות ושעות הטיסה מסביב לעולם לקידום סרט האקשן שלו - לא עצרו את ג'רארד באטלר לפני שהתפרע בהארלם שייק בלתי נשכח. וואלה! סלבס מנענעת

חגגתם את המימונה וזללתם דבש בשבוע שעבר? שימו לב, נמצאה הדרך המומלצת להשיל את הקלוריות המתוקות - ריקוד ה"הארלם שייק". שאלו את השחקן ההוליוודי ג'רארד באטלר, שנחת בישראל לפני כשבוע לצורך ביקור בן יומיים קצרים כדי לקדם את סרטו, בדיוק בזמן כדי לטחון מופלטות עם ראש הממשלה נתניהו ואחר כך גם לבלות זמן איכות עם בר רפאלי. רגע אחר כך, הוא מופיע בסרטון ויראלי חדש, כשהוא קופץ ומזיע בריקוד משוגע, מוקף בחיילים אמיצים לפחות כמותו.

באטלר החתיך, שהמריא מישראל לאירופה כדי לקדם את סרט האקשן "המטרה: הבית הלבן", הגיע גם לאנגליה. שם, בין הפרמיירה המרגשת לסבב ראיונות מתיש (וכנראה פחות מוצלחים מזה שנתן לוואלה! תרבות), הספיק לבקר חיילים אמיצים בשירות הוד מלכותה, ולהקליט איתם את סרטון משוגע שהוא חלק מהתופעה שכבשה לא מזמן את הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגוע. ג'רארד באלטר ממתין לרגע המתאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון המשעשע, באטלר - שתחילה רציני כמו סוכן סודי - עד שהוא מקפיץ את כולם, חובש כובע מיליטנטי ונותן אגרופים באוויר כשהוא משתגע מול המצלמה, אפילו אמר על הרגע שהוא "אחת החוויות שאזכור כל חיי". זה אמנם לא הוליוודי ונוצץ כמותו, אלא מטופש ומרגש בו זמנית, כמובן.


וואלה! סלבס קופצת רק כשהכלבה שלה, תותי פרוטי, מכשכשת בזנב ונושכת.


הכל דבש: ג'רארד באטלר חוגג עם משפחת נתניהו

סערה במקלחת: צ’לסי הנדלר וקונאן אובריאן עירומים

רכלו על ההארלם שייק של ג'רארד באטלר בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוע. באטלר מאבד את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully