וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי גבעתי, אווה לנגוריה ושמעון פרס נכנסו למסעדה

וואלה! סלבס

12.3.2012 / 16:29

נשמע כמו התחלה של בדיחה? אז זהו שלא. נשיא המדינה ממשיך את הסיור שלו ברחבי ארה"ב ונפגש לברקפסט עם אווה לנגוריה, שרי גבעתי ואנדי גרסיה. וואלה! סלבס חנין זועבי

"אני ממש מתרגשת לקראת הפגישה שלי עם הנשיא הישראלי, שמעון פרס הבוקר, כל כך מחכה ללמוד על המצב במזרח התיכון", צייצה לה כוכבת "עקרות בית נואשות", אווה לנגוריה, רגע לפני הפגישה המרגשת.

אז נכון, יתכן מאד שכוכבת הלוהטת תלמד יותר על הפייסבוק מאשר על המצב במזרח התיכון, בפגישה עם נשיא המדינה, וסביר להניח שגם תתבקש לעשות לו לייק, אבל היי, לפחות יצא לה להכיר מקרוב את שרי גבעתי ואנדי גרסיה הלוהטים לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעשי לי לייק, באמא שלך. אווה ושמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעתם נכון. במקום מנהיגי מדינות, מובילי כלכלות וממציאים מבריקים, בחר הנשיא לטחון את הקוראסון שלו דווקא במלון הילטון שבבוורלי הילס (ממש ארבע קומות מתחת לזירת המוות של וויטני יוסטון), עם כוכבי קולנוע וטלוויזיה. ממש כמו שוואלה! סלבס הייתה רוצה

שרי גבעתי. אלעד סאסי, ספק 500
גוד מורנינג מיסטר פרזידנט. שרי/ספק 500, אלעד סאסי

כאמור, בין הפנים המוכרות שחלקו עם הנשיא הגרופי הבל פה של בוקר, היו גם שרי גבעתי המוכשרת בעליל, שקפצה ללה לה לנד לצורכי אודישנים ופגישות עבודה, גרסיה ולנגוריה.

לצערה של גבעתי, בעקבות לוח זמנים צפוף, שכלל גם צילומים לסרט של עמוס גיתאי, היא נאלצה לוותר על אירוע חברתי אחר שהתרחש מספר ימים קודם בהוליווד - אירוע צדקה למען ילדי זמביה, שם אף נמכרו יצירות אמנות שלה.

וואלה! סלבס ישבה פעם לדינר עם נשיא התאחדות הבתולים בישראל. הוא לא שינה את דעתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully