וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריהאנה לומדת לרקוד

שירות וואלה! סלבס

5.3.2013 / 16:37

ספוגת קרני שמש, יכולה הזמרת לגשת למלאכה. אחרי זמן רב על החוף, רי-רי הגיעה לצבע העור האידיאלי - כעת נותר רק לעבוד על הריקוד. קבלו הצצה נדירה. וואלה! סלבס מענטזת

חופשת יום הולדתה של ריהאנה הסתיימה, וכעת הגיע הזמן לעבוד על שרירי הגוף. הצעירה המאוהבת נאלצה לקחת ברייק מהבויפרנד, כריס בראון, על מנת שתוכל לעמול על ביצועיה בטור ההופעות הקרוב אליו תצא בהמשך החודש.

רגע לפני שתעלה על במות ענק, מספקת רי-רי הצצה נדירה להכנות האינטנסיביות שמתנהלות עם הכוריאוגרפים הבכירים של המופע, בוידיאו מסקרן שעלה ליוטיוב. כבר אפשר להתרגש, כי כן, גברת דיימונדז יודעת לזוז (לפחות כמו ג'אגר).

בסרטון מתארת הכוריאוגרפית את הריקוד הסוער, שילווה את הסינגל החדש של ריהאנה, כחושפני במיוחד. כזה שעלול להתאים למועדוני לילה מפוקפקים. היא אמנם מרוצה מעובדה זו, אך מתברר שאמה של הזמרת איננה אוהדת גדולה של הרוח המשוחררת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, גירל! ריהאנה לוהטת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא חוששת מאף אדם בעולם הזה, אבל אמא שלי - אני פוחדת ממנה! היא התקשרה אליי לפני כמה ימים, והתעמתה איתי בנוגע לשתי תמונות עירום שמליסה פורד העלתה לאינסטגרם", סיפרה הכוכבת. "היא השתגעה, הייתי כה נבוכה. הרגשתי כאילו יש צלף מול הכיתה שלי בבית הספר!", אמרה ריהאנה בראיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם עם בגדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל זאת, לא משנה עד כמה מפוחדת רי-רי הסוררת מאמה, בוידיאו ניתן לראות שגם המופע הקרוב לא יזכה להיות מתואר כ"תמים" או "נאיבי". כן, על אף שבחזרה היא לובשת טרנינג ומשתטה כמו נערת תיכון.


וואלה! סלבס יודעת לבצע צעד תימני. אבל תעשה זאת אך ורק תמורת סיר ג'חנון (חם מהתנור).


ביקיני ביץ': ריהאנה חושפת גוף רזה ולוהט

צפו: קייט מוס וריהאנה מתלטפות בלנז'רי

יודעים לזוז כמו רי-רי? הוכיחו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully