וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני ביץ': ריהאנה חושפת גוף רזה ולוהט

שירות וואלה! סלבס

26.2.2013 / 16:19

החופשה הארוכה בהוואי מתגלה כעונג צרוף. הפעם לקחה הזמרת ברייק מהבויפרינד האלים ועבדה על שיזוף גופה החטוב, כשבקבוק אלכוהול מלווה את הרגע הנדיר. וואלה! סלבס מקנאה

ימים ספורים אחרי שחשפה ישבן בחופשה רומנטית בה חגגה את יום הולדתה, משגרת ריהאנה צילומי עירום (חלקי) נוספים. עכשיו, כשפניה כבר לא נפולות וכריס בראון נמצא בקרבת מקום - הזמרת מברבדוס יכולה לנוח תחת קרני השמש, לחלום על הבויפרינד ולהמשיך את הנופש המענג בהוואי. על כן, החליטה רי-רי להסיר את בגדיה ולהתכסות בחלקי ביקיני זעירים, כשהעיסוק היחידי שמעביר את זמן השיזוף הוא פטפוט סלולרי. כך נראה פאן טהור. אינג'וי.

ריהאנה. ספלאש
תחת קרני השמש. רי-רי משתזפת/ספלאש

כפי שניתן להבין, ילדת הבלונים החליטה להאריך את חגיגות יום הולדתה בהוואי. כך שמלבד שיטוט רומנטי על שפת הים, באווירה צ'יזית למדי, היא יכולה גם לתפוס מעט מרחק מבראון הסורר, ולהעביר את זמנה בנפרד - כשהיא דואגת לצבע גופה הצנום והחטוב. הפעם מדובר בסטרפלס התואם את הסיטואציה, בניגוד להופעתה הפומבית האחרונה - בה לבשה בגדי מועדונים.

ריהאנה. ספלאש
גם מכאן/ספלאש

כדי להפוך את האירוע לנעים עוד יותר, הצטיידה הזמרת במשקה אלכוהולי קריר ומבעבע - כשלצדה יושב שומר ראש מגודל ואחראי, שימנע עוד שיגעון של מעריץ אובססיבי אשר עלול פצוע את ריהאנה הקטנה.


וואלה! סלבס יושבת תחת קרני השמש, רק כדי שאף אחד לא יוכל להביט בה. כן, היא מסנוורת.


אין לאב: ריהאנה חושפת ישבן בחופשה רומנטית

צפו: קייט מוס וריהאנה מתלטפות בלנז'רי

ריהאנה. ספלאש
רזה, כה רזה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully