וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קייט מוס וריהאנה מתלטפות בלנז'רי

שירות וואלה! סלבס

24.2.2013 / 16:57

התמונות הגסות של הזמרת ודוגמנית העל ריגשו אתכם? חכו שתראו את הוידיאו. מה קרה על סט הצילומים בין שתי הנשים השובבות והעירומות - הרבה משחקי מין. וואלה! סלבס BDSM

לסבו שיק: שלושה חודשים עברו מאז שהתמונות הלוהטות של ריהאנה וקייט מוס הבעירו את הרשת. כעת, מגיע גם הוידיאו. כצפוי, הוא הרבה יותר אטרקטיבי - כשדוגמנית העל והזמרת מציגות כיצד התרחשו הדברים מאחורי הקלעים. מה היה שם? הרבה עירום, הצלפות, ליטוף, רוך נשי ותשוקה.

כשהצלם מריו טסטינו הפגיש בין שתי הדיוות על סט הצילומים המפתה של מגזין "V", גם הוא, ככל הנראה, לא תיאר לעצמו לאילו טמפרטורות גבוהות יגיע מזג האוויר. אכן, זהו פלא שהעדשה לא התמלאה באדים, כשהן לובשות לנז'רי חושפני - מתלטפות, מתערבבות ומתקרבות זו לזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בסטילס. קייט וריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף הפעולה המפעים התרחש בחודש ספטמבר, לאחר שמוס, כך טוען מקורב, משכה בכל החוטים על מנת שזה יקרה. מתברר שהדוגמנית הבינלאומית, עליה התבססה תורת ההירואין שיק, היא אחת המעריצות הגדולות של ריהאנה. ובכדי להפוך את התסריט לאגדה של ממש, התגלה שמדובר בתחושה הדדית. השתיים הפכו ל-BFF עוד בתחילת השנה, לאחר שנפגשו במסיבה של סטלה מקרטני, בשבוע האופנה בלונדון.


וואלה! סלבס רצתה להיות זבוב על הקיר. אבל לא - היא רק דומה לזבוב, ואין אף קיר.


מה דעתכם על הוידיאו הבוטה שלהן? רכלו בדף הפייסבוק

לסבו שיק: ריהאנה וקייט מוס משתוללות בעירום

כאוס בחג: צלמים VS בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully