וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ליאונרדו דיקפריו והחברה משתזפים

שירות וואלה! סלבס | צילום: splash

5.2.2013 / 11:36

הכוכב ההוליוודי והבלונדינית התורנית שלו לא נרתעים מהקור, אלא מתחממים בימים האחרונים בחופשה טופלס מפנקת - תחת קרני השמש של מיאמי. התמונות בפנים. וואלה! סלבס חוזה

לא ברור אם ליאונרדו דיקפריו ראה בימים האחרונים את האקסית, בר רפאלי, בפרסומת המדוברת בכיכובה - אבל אם הכוכב אכן בחן את היפה והחנון מתלקקים, הוא עשה זאת צמוד לחברה החדשה שלו כשהם תחת קרני השמש של מיאמי. השחקן ההוליוודי, מבלה בימים האחרונים בעיר הנופש האמריקנית, בחופשה שבמהלכה לא הסתיר את ההתלהבות מהשיזוף כשהוריד חולצה ויצא לחמם את הטורסו.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
סופג ויטמין D? ליאונרדו דיקפריו טופלס/ספלאש

דיקפריו בן ה-38, לא שכח לארוז איתו את בת הזוג החדשה והבלונדינית, השחקנית האוסטרלית מרגוט רובי, שדאגה להלהיט את האווירה הלחה על החוף. בין טבילה באוקיינוס לשנת אחר צהריים מפנקת, נהנה דיקפריו עם בת הזוג שהכיר על סט הסרט "The Wolf Of Wall Street", וה-BFF שלו מהמסך, השחקן ג'ונה היל.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
וגם בעמידה. ליאו חשוף בצמרת/ספלאש

רובי בת ה-22 ודיקפריו שגדול ממנה ב-16 שנים בסך הכל, נותרו בביגוד מינמלי על מרפסת סוויטת המלון המפואר שבו שהו, עישנו להנאתם, הפליגו על יאכטה איכותית עם חברים ובעיקר התעלמו במשותף מכל הטקסים הנוצצים שנערכים בהוליווד בשבועות האחרונים. טוב, כל עוד הם דואגים למקדם הגנה, כן?


וואלה! סלבס היתה שמחה לנפוש במיאמי, או באילת, בטבריה או בכפר טירה - כל עוד מישהו ירצה לבלות איתה חופשה רומנטית. יש מתנדבים?


מתיחת פנים: איך השתנה ליאונרדו דיקפריו?

ביקיני ביץ': גם ג'ניפר לופז על יאכטה

רכלו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully