וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ליאונרדו דיקפריו?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק – GettyImages

1.12.2012 / 0:05

אחד הסטארים המוכשרים ביותר על המסך הגדול עושה את זה מאז שהיה בן 16 ועד היום, כשהוא מגרד את ה-40. סקרנים לדעת איך נראה דיקפריו במהלך השנים? וואלה! סלבס פני צלקת

AP

ליאונרדו דיקפריו הפגין כישרון משחק בכל כך הרבה הפקות הוליוודיות במהלך העשורים האחרונים, כך שנדמה שהיה פה מאז ומעולם. רק שהפעם הראשונה שחזינו בפניו היתה בתחילת הניינטיז כשהיה בן 16 תמים, אז הפציע על המסך הקטן בתפקיד משנה בסדרה "להתבגר ולהתגבר". כמה שנים אחר כך, התפקיד שהזניק אותו למעמד אחד האנשים המבוקשים בתעשיית הבידור היה זה שגילם ב"טיטאניק", ומאז, כל השאר היסטוריה.

ראינו את דיקפריו, בן ה-38, כנער שרמנטי בעיבוד המודרני ל"רומיאו ויוליה", שובב מתמיד כפושע ב"תפוס אותי אם תוכל" ואפילו הופך לזקן מקומט (בזכות איפור משובח, כמובן) באחד התפקידים המוערכים שעשה בקריירה שלו, זה של ראש ה-FBI בסרט "ג'יי. אדגר". בין לבין הוא השתעשע בחייו הפרטיים עם כמה נשים לוהטות שמשך ונתלו על זרועו, כמו ג'יזל בונדשן, בלייק לייבלי ועוד אחת, בר רפאלי.

אז כדי שתראו שהנער הנצחי של הוליווד כבר לא הצעיר הבלונדיני ותכול העיניים, אלא מיסטר ביג של ממש, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ליאו, ומציגה לכם איך הוא נראה מאז שהכרנו אותו ועד היום. השינוי ניכר בהחלט.


וואלה! סלבס היתה שמחה לנשנש את ליאונרדו דיקפריו גם אם הוא מתקרב לגיל 40. הרי הגברים היחידים בחייה היו כאלה שחיים בבית אבות.


איזו הפתעה גדולה הכין ליאונרדו דיקפריו ביום הולדתו?

לידיעת בר רפאלי: דיקפריו שוב רווק

עוד מתיחות פנים: ג'וליה רוברטס | אנג'לינה ג'ולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully