וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'וליה רוברטס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק – GettyImages

17.11.2012 / 0:45

השחקנית הגדולה עם חיוך המונה ליזה חגגה לא מזמן יום הולדת 45, הזדמנות מעולה לבדוק איך השתנה המראה שלה במהלך השנים ואם היא עדיין אישה יפה. וואלה! סלבס פני פיצה

אימג'בנק GettyImages

עריכה: אמיר קוטיגרו

זה נדמה כאילו ג'וליה רוברטס והחיוך הרחב שלה תמיד היו בסביבה. מאז הפריצה בסוף שנות השמונים כשחקנית בסרט "מיסטיק פיצה", הזינוק המטאורי שהפך אותה לכוכבת הכי גדולה בהוליווד עם התפקיד ב"אישה יפה" בתחילת הניינטיז, האוסקר על "ארין ברוקוביץ'" עשור מאוחר יותר וכל שאר הלהיטים שבהם השתתפה מאז, מדובר באחת הנשים המצולמות ביותר בעולם.

כל כך מצולמת, עד שכמעט לא רואים עליה שחגגה את יום הולדת ה-45 ממש לפני רגע. רוברטס עברה עם השנים כמה מערכות יחסים מתוקשרות, שתי חתונות, שני הריונות (ושלושה ילדים), צעדה על אלפי שטיחים אדומים ובכל זאת, הצליחה לשמור על חזות זוהרת בלי שום זכר לכל התלאות שעברו עליה בעשורים שבהם אנו מכירים אותה. בכל זאת, לקום לפנות בוקר לצילומים ולהתכסות בשכבות איפור בכל יום מחדש בטח גורם לקמט או שניים.

אז כדי שתראו שהגברת ההוליוודית כבר לא כזו צעירונת, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם רוברטס, ומציגה לכם איך היא נראתה מאז שהכרנו אותה ועד היום. השינוי יפתיע אתכם.


וואלה! סלבס חושבת שג'וליה רוברטס נראית מעולה גם אם הוסיפה קמט או שניים. אצלה הם התחילו להופיע כבר בגיל ההתבגרות.


ג'וליה רוברטס חוטפת

כמה הגוף של ג'וליה רוברטס שווה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully