וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: כמה הגוף שלהם שווה?

ידוע שכוכבי הוליווד חשים שהגוף שלהם שווה קצת יותר: אז בנוסף לאימונים ולתזונה הם גם מבטחים אזורים ביזאריים בגוף שלהם. וואלה! סלבס ביזאר קשה

כמה שוות הרגליים שלך?

מתברר שלא מעט כוכבים חשים צורך לבטח את הרגליים האיכותיות שלהם במיליונים, בטי גרייבל התחילה את הטרנד ב-1940, כאשר ביטחה את רגליה תמורת סכום דמיוני לאותה התקופה, 1.4 מיליון דולר (בהשוואה להיום, הסכום שווה ערך ל-14 מיליון דולר). אחריה עשו את אותו הצעד לא מעט שחקניות וזמרות מפורסמות. ריהאנה ביטחה את הרגליים שלה במיליון דולר, ממש כמו ג'יימי לי קרטיס שעשתה את אותו הדבר בדיוק רק בניינטיז.

הסופר מודל הלוהטת היידי קלום העלתה את הרף וביטחה את הרגליים שלה 2.2 מיליון דולר. אם אתם חייבים לדעת, אז רגל שמאל מבוטחת "רק" במיליון דולר כי יש לה צלקת על הברך.
עוד מבוטחים: דייוויד בקהאם שחש את עצמו וביטח את הרגליים הרווחיות שלו בסכום צנוע של 70 מיליון דולר.רק כמה מאות מיליונים פחות ממריה קארי, שהגדילה וביטחה את רגליה תמורת לא פחות ממיליארד (!!!) דולר.

מריה קארי במסיבת ליל כל הקדושים, אוקטובר 2004. Evan Agostini, GettyImages
ככה נראות רגליים ששות מיליארד דולר!/GettyImages, Evan Agostini

חיוך שווה מיליון דולר. לפעמים יותר:

למרות שלא נרשמו עדויות היסטוריות על כוכבים שכל כך אהבו את החיוך שלהם עד שהחליטו לבטח אותו במיליונים, ג'וליה רוברטס הבינה את הפוטנציאל שבחיוך הלוהט שלה, וביטחה אותו בסכום של משכורת ממוצעת שלה, עניין של 30 מיליון דולר. קצת אחריה, אמריקה פררה המגלמת את דמותה של "בטי המכוערת", רכשה פוליסה לחיוך שלה תמורת 10 מיליון דולר.

ג'וליה רוברטס בפרמיירת "לאכול, להתפלל, לאהוב" ביפן. Kiyoshi Ota, GettyImages
מולטי מיליון דולר סמייל/GettyImages, Kiyoshi Ota

הלו, בלי ידיים. הן יקרות מדי:

לא ממש ברור מה קליף ריצ'רד חשב לעצמו כאשר ביטח את האמה (האצבע האמצעית ואולי השימושית ביותר) של יד שמאל תמורת 1.6 מיליון דולר. אולי הוא משתמש בה כל כך הרבה עד שפחד שמישהו ימלוק לו אותה מהמקום? מי יודע.
גיטריסט העל קית' ריצ'רדס היה קצת יותר פרקטי וביטח את שתי הידיים תמורת 1.6 מיליון דולר. בתמונה אגב, הוא מדגמן פוזיציה א-לה קליף ריצרד, סתם בשביל להיות שובב.

לידיעת שלומי סרנגה: שיער חזה שווה מיליונים

ממש כמו שמשון הגיבור, כך גם טום ג'ונס ממש מאמין בשיער הגוף שלו. אממה, במקום לפנק את איש הביטוח שלו במשיכת יד ברעמה שעל ראשו, הוא העדיף לפרגן פוליסת ביטוח דווקא לפלומת החזרה המפוארת שלו. שלא יהיו אי הבנות, ג'ונס כל כך מתרגש מהרעמה המתולתלת שיש לו שם, עד שהחרדה שמא תיעלם יום אחד, גרמה לו לבטח אותה בלא פחות מ-7 מיליון דולר. עכשיו נראה אתכם משכנעים אותו לעשות שעווה.

קול קורא. אבל ביוקר:

בזמן שזמרות מסוימות בחרו לבטח חלקי גוף שונים, המין הגברי היה פרקטי יותר. רוד סטיוארט למשל ביטח את הקול שלו ב- 15 מיליון דולר. קצת פחות מחצי סכום הפולסה של ברוס ספרינגסטין, שהשקיע במיתריו המשובחים 31.2 מיליון דולר.

ברוס ספרינגסטין. Bobby Bank, GettyImages
עם קול כזה יוקרתי גם אנחנו הייו מחייכים. ספרינגסטין/GettyImages, Bobby Bank

תפסו תחת. ובצדק:

קים קרדשיאן אולי עשתה קריירה מהישבנים המטופחים שלה, אבל קיילי מינוג כל כך מאמינה באחוריה, עד שרכשה עבורם ביטוח בשווי 5 מיליון דולר. חושבים שזה מרשים? ג'ניפר לופז החליטה שעם כל הכבוד, התחת שלה שווה יותר: אז מבלי להתבלבל היא התארגנה על ביטוח ששוויו מוערך בין 27 ל-800 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז. GettyImages
הישבן של ג'ניפר לופז און דיספליי. תבלו/GettyImages

מרפסת של הביוקר:

בזמן שאתם מורידים פורנו מהאינטרנט בחינם, טינה טרנר הבינה את הפוטנציאל של החזה שלה ומרוב חשש שמשהו יקרה לנכס היוקרתי, ביטחה אותו בסכום עלוב של 790 אלף דולר. מדונה הבינה גם היא שדדיה ראויים לפוליסה משלהם, ורכשה אחת תמורת סכום סמלי של כ-2 מיליון דולר. מי שממש התלהבה מהרעיון היתה דולי פרטון שהודיעה לעולם שהמרפסת שלה שווה קצת יותר והתארגנה על ביטוח בסכום של 3.8 מיליון דולר!

וואלה! סלבס ביטחה את ציפורני הרגליים בסכום של שבעה שקלים לא כולל מע"מ.

מדונה. GettyImages
ציצי שפיצי שעולה כמו מדינה קטנה באפריקה. מדונה משוויצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully