וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו הפתעה גדולה הכין ליאונרדו דיקפריו ביום הולדתו?

שירות וואלה! סלבס

13.11.2012 / 12:47

עכשיו קל להבין מדוע היתה עם ליאו, גוד ג’ואיש גירל שהתאהבה בשחקן ההוליוודי, אשר מדיף ריחות של וומנייזר. מתברר שמדובר בנשמה הומניטרית. וואלה! סלבס נפש אצילה

בר רפאלי, צהריים טובים: בזמן שאת עסוקה בהשקת הקולקציה החדשה של תחתונים, האקס המיתולוגי, ליאונרדו דיקפריו, מעביר את זמנו בסיוע הומניטרי - והעבודה שמדובר בחגיגות יום הולדתו, לא הפריעה לשחקן להקדיש את ההילולה, שהתרחשה בסוף השבוע, לגיוס תרומות לטובת ארגון "הצלב האדום". מי עוד היה שם? למרבה האכזבה ליהיא גרינר אמנם לא, אך כוכבי הוליווד זוהרים - דפנטלי כן.

ליאונרדו דיקפריו בבכורה של "J Edgar" בלוס אנג'לס. Matt Sayles, AP
יש לו חזון. ליאונרדו דיקפריו/AP, Matt Sayles

זה קרה ביום שבת (10.11), דיקפריו התקרב באופן רשמי, על אף הבייבי פייס, לעשור החמישי לחייו: ואת שנתו ה-38 החליט לציין ברוח נדיבה במיוחד. השחקן, שלאחרונה הפך שוב לרווק, כינס את מיטב האושיות האמידות במועדון לילה ניו יורקי, והכריז שכל סכום שייאסף על ידי רכישת בקבוק אלכוהולי, ייתרם לארגון ההומניטרי – למען סיוע לנפגעי ההוריקן "סנדי".

מתברר, שהככרזה השתלמה. ליאו הצליח לאסוף 500 אלף דולר, ועשה זאת בחיזוקם המרשים של חברים כמו ביונסה וג'יי זי, קמרון דיאז, ג'ונה היל, ג'יימי פוקס, רוברט דה נירו, מארק רופאלו, אמה ווטסון, כריס רוק, מירנדה קר וכו' - למעט ארין הית'רטון, שלא הראתה את פרצוף ה-Xית שלה.


וואלה! סלבס הפתיעה את כולם בחגיגות יום הולדתה, כשמהעוגה הגדולה יצא יו הפנר - השפנפן המועדף עליה.


טרנד: גם ליאונרדו דיקפריו יצא לחופשה ביאכטה

לידיעת בר רפאלי: דיקפריו שוב רווק

ארין הית'רטון. GettyImages
היא, לא היתה שותפה הפעם. ארין הית'רטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully