וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מראה את התחתונים שלה

וואלה! סלבס

13.11.2012 / 10:03

הטופמודל המלהיבה חשפה אמש את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה של המותג הפרטי שלה מול בלוגרים מהעולם, כשהפעם פטפטה על תחתונים בכל צבעי הקשת. וואלה! סלבס כתום פיץ'

שוב הגיע הזמן הזה בעונה, שבו בר רפאלי, הטופמודל המקומית הכי עסוקה ברחבי הגלובוס, משיקה קולקציה חדשה של הלבשה תחתונה. ברבור, המקימה והבעלים של חברת Under.me, מאוד אוהבת לדבר על התחתונים והגופיות שנושאים את שמה בכל הזדמנות שיש לה. אמש (ב'), היא עשתה זאת שוב והוסיפה לחגיגה גם כמה תמונות חדשות שעלו לאתר המותג, שהטוויטס הוא הצבע המעורר שלהן. כן, בר כבר לא מעורטלת בשחור-לבן, אלא בכחול, כתום וכמובן גם ורוד מפנק.

בנוסף, כדי להדגיש כמה היא גם שולטת בטכנולוגיה המודרנית, בר עשתה סיבוב של שיחות בצ'אט רשת מיוחד עם בלוגרים מרחבי העולם (שאתם יכולים לראות ממש כאן). את הווידאו בלוג ההמוני הזה הנחה הידיד ג'ייסון דנינו הולט, שעזר לה לברבר על כל צבעי הקשת של התחתונים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוורוד. הקולקציה החדשה של בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך השיחה, כשנשאלה הרפאלי מה השאיפה שלה בחיים, הבלונדה לא התבלבלה ואמרה שהיא רוצה להיות גדולה כמו ביונסה. תנוחי, הכי תנוחי.

אגב, אם תהיתם מה דעתה של הטופמודל לגבי תחתוני תחרה, אז מתברר כי ברבור דווקא אוהבת ללבוש אותם מדי פעם, אבל לא במהלך נסיעות, כי אז זה לא ממש נוח לה. צודקת.


השאיפה של וואלה! סלבס זה להיות גדולה לפחות כמו אבי ביטר. תרתי משמע.


צפו: הניחוח שבר רפאלי הכי אוהבת בעולם

וכאן בר רפאלי דווקא כן מדגמנת בשחור-לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכחלחל. בר בפרצוף מופתע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה בר גם בכתום חמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully