וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הניחוח שבר רפאלי הכי אוהבת בעולם

וואלה! סלבס

12.11.2012 / 0:09

הטופמודל בילתה ביום צילומים בברלין כפרזנטורית של בית אופנה בינלאומי, רק כדי לחשוף מאחורי הקלעים כמה היא אוהבת את צבעי הקשת ולהסניף בושם. וואלה! סלבס ריח מנטה

תודו שהתגעגעתם למיס בר רפאלי, הדוגמנית הישראלית הכי בוערת ברחבי הגלובוס, שתמיד יודעת לשלב במסעות שלה מסביב לעולם ביזנס עם פלז'ר. אחרי שהגיחה בסוף החודש שעבר לגרמניה רק כדי לקבל תואר מיוחד ממגזין הגברים GQ, ברבור הספיקה לחזור לבירה האירופית כדי להצטלם כפנים של הבושם החדש מבית האופנה אסקדה, וחשפה על סט הצילומים יותר מאשר את החיוך הבוהק שלה.

בווידאו חדש מאחורי הקלעים של הצילומים שעלה לרשת, רפאלי מספרת כמה היא אוהבת את ברלין, העיר שחוברה לה יחדיו, בגלל, תאמינו או לא, ההיסטוריה והארכיטקטורה שלה. "זה שילוב מושלם, אתה יכול לבוא לפה סתם ליהנות או כדי לספוג היסטוריה", מסבירה הברבורית.

אבל לא נראה שהיה לברבורית הרבה זמן לטייל, פלוס מוסר העבודה הגבוה שלה שהציק מאחור, כך שלא מפתיע שהיא מהללת שם את הבושם שעבור הקמפיין שלו הצטלמה, שעונה לשם "Delicate Notes".

"התאורה היתה רכה ומאוד עדינה ונשית, לבשתי את כל החליפות הצבעוניות והיו ורדים שפזרו בכל מקום", ברברה בר על התמונות החדשות בין תקתוקי הפלאשים. "אני מתה על הבושם החדש, כי אני אוהבת ריחות שהם עדינים ורעננים, הוא מתבסס על ורד קליל ונשי. זה יותר כמו הרגשה מאשר ניחוח". מרשים.


וואלה! סלבס מדיפה ניחוח אינטנסיבי בכל שעה ביום, נינוח שנחרט בזיכרון. ככה זה שאת חוסכת במים ומתקלחת אחת לשבוע.


בר רפאלי מדגמנת שחור-לבן

מי השכנה החדשה של בר רפאלי

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully