וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני ביץ': ג'ניפר לופז על יאכטה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

21.1.2013 / 9:57

החופשה המשפחתית של הזמרת במיאמי לא יכלה לעבור בלי שייט תענוגות של הכוכבת, כשהיא מפקירה את גופה לקרני שמש חמימות. בפנים: ביקיני כחול לוהט. וואלה! סלבס לגונה

אחרי שנפטרה מהג'וב ב"אמריקן איידול", סיימה מסע הופעות מתיש ונחלצה מהשמלה הצמודה שלבשה שבוע קודם לכן בטקס גלובוס הזהב, ג'ניפר לופז מתפנה למה שחשוב באמת - חיזוק השיזוף המושלם שלה. לכן ארזה הדיווה הלטינית פמליה שכוללת את הילדים שלה, כמה עוזרות ושלל מזוודות - וטסה לחופשת פינוק חמימה בעיר הנופש מיאמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרונטלית. ג'ניפר לופז, הביקיני והחברות/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום אחרי שנראתה עם התאומים שלה, מקס ואמה, כשהיא סועדת לצד הבריכה במלון היוקרתי, החליטה ג'יי לו שהיא לא מעוניינת לשבת על החוף כדי לספוג ויטמין D כמו כל פשוטי העם. מה עשתה? שכרה יאכטת ענק, כזו שמשמשת את היפים והעשירים, שם הרגישה בנוח להסיר את החלוק בחופשיות ולהדהים את כולם בגוף שמור היטב, ארוז בביקיני תכול וקטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשיפה נאה לשמש. לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל ההפלגה המשזפת, הצטרפו ללופז כמה חברות שבוודאי קינאו בקימורים המענגים של הכוכבת בת ה-43, וגם הבת הקטנה אמה. שם כולן התהפכו מהגב לבטן כשהם בלב ים, דאגו שהנכסים הבולטים יראו קצת אור יום, לפני שיחזרו לביתם הקפוא בניו יורק הצוננת. הו, פלורידה מעולם לא נראתה אטרקטיבית יותר.


וואלה! סלבס תמיד משתדלת להיות חכמה בשמש, אבל משום מה תמיד חוטפת ממנה מכות.


שערורייה: מנקה ביקשה חתימה מג'יי לו, ופוטרה

לא נרגעתם? הנה עוד קצת לופז בביקיני

בואו לדבר על ג'יי לו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully