וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה: מנקה ביקשה חתימה מג'יי לו, ופוטרה

שירות וואלה! סלבס

7.11.2012 / 13:09

ג'ניפר לופז, האישה, הישבן והאוחזת בבוי-טוי, בגדה ברפיוטיישן של "באה-מהשכונה-ובשכונה-תיקבר" וגרמה לפיטוריה של מנקה במלון בו שהתה, בגלל שביקשה חתימה. וואלה! סלבס הלם

ביוש בלוק, אני כבר לא שלך: נו נו נו לג'ניפר לופז, שעל פי הדיווחים, גרמה לפיטורי עובדת במלון יוקרתי בו שהתה, לאחר שזו ביקשה מהגברת חתימה. יכול להיות שלופז, בין ריאליטי אחד לאחר, קליפ של בת עשרה, ונער שעשועים קשור ברצועה, הספיקה לשכוח מאין הגיעה, ומי האנשים ששומרים על להבתה בוערת.

ג'ניפר לופז. Tim Whitby/Stringer, GettyImages
כבר לא משלנו. ג'ניפר לופז/GettyImages, Tim Whitby/Stringer

כך התגלגלה העלילה: ג'יי לו שהתה במלון "מדיה דיסלדורף" המפואר, כחלק מסיבוב ההופעות הנוכחי שהזמרת מריצה. במהלך ביקורה, במסדרון האפל של הזמרת, ניגשה אליה אחת העובדות, מנקה במקצועה, וביקשה מלופז חתימה.

"ניקיתי את הקומה שלה, ואני מעריצה מאד גדולה. אזרתי אומץ, צלצלתי בפעמון וביקשתי חתימה, אבל שני עוזריה סילקו אותי". לצערה, האקט הנועז לא נגמר בחתימתה הנחשקת של לופז, אך כן הביא איתו פיטורים. לדבריה, "יום לאחר מכן חברת הניקיון שהעסיקה אותי במלון התקשרה ואמרה שגברת לופז התלוננה והביאה לפיטוריי. בגלל חתימה!".

מנהל המלון הסביר מדוע פיטר את העוזרת, למרות שמעולם לא קיבלה את חתימתה של לופז: "היא פעלה בניגוד להסדרים החוזיים והפרה את הפרטיות של האורחים שלנו".

ג'ניפר מצידה, הגיבה בנזיפה, והכחישה את המעשה: "חשבתי שאתם מכירים אותי טוב יותר, אף פעם לא אגרום לפיטורים של אדם בגלל חתימה". ב ס ד ר.


וואלה! סלבס מפטרת את כל מי שלא מבקש ממנה חתימה, על בסיס קבוע.


צפו: מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

ג'ניפר לופז התארסה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully