וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז התארסה?

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

4.10.2012 / 10:34

בסוף השבוע האחרון הפציעה הכוכבת הלטינית לתצוגת האופנה של שאנל כשהיא עונדת על האצבע טבעת שלא משאירה יד לדימיון. וואלה! סלבס ג'ני פרום דה בלוק

לפני עשור בערך, שרה לה הכוכבת הלטינית, ג'ניפר לופז, "don't be fooled by the rocks that i got". בסוף השבוע האחרון, היה קצת קשה להתעלם מהיהלום שענדה השופטת לשעבר של אמריקן איידול.

לופז, שבילתה בימים האחרונים בפריז, ביחד עם בתה הקטנה ובן זוגה קספר סמארט. במהלך הביקור בעיר הכי רומנטית בעולם, הגיעו השלושה גם לתצוגת האופנה של "שאנל". ג'ני, שעמדה והצטלמה, מיד עוררה את חשדם של אתרי הרכילות מעבר לים, כשהגיעה לשטיח האדום כשהיא עונדת על האצבע (עליה עונדים בדרך כלל טבעת נישואין), טבעת יהלום ענקית שנראתה כטבעת האירוסין החדשה שלה.

ג'ניפר לופז. AP
טבעת נישואין?/AP

מקורות מעבר לים מסרו לאתרי הרכילות כי אכן מדובר בהצעת נישואין, וכי השניים מאוהבים עד מעל לראש. "הוא מאוהב בה בטירוף", סיפר מקורב, "היא לא רק המאהבת שלו, היא גם החברה הכי טובה שלו".

ג'ניפר לופז. AP
משפחה שכזו. גנ'יפר ובעלה/AP

בחודש יוני האחרון, צצו שמועות דומות על הצעת נישואין, אלא שאז הלופז לא נשארה חייבת ופרסמה באתר שלה, "שמועות!!! אל תתבלבלו מהילומים שיש לי. לא מאורסת!".

כזכור, הזוג המאוהב הכיר לפני כשנה, מספר חודשים לאחר שלופז התגרשה מבעלה, מארק אנתוני, לו הייתה נשואה שבע שנים וממנו הביאה שני תאומים.

האבן היחידה שוואלה! סלבס קיבלה, היא בראש. וגם זה היה בגלל שאמא שלה לא אהבה אותה.

לוהט: ג'ניפר לופז בביקיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully