וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זמין, לא פנוי: הגירלפרינד החדשה של ליאונרדו דיקפריו

שירות וואלה! סלבס

18.12.2012 / 23:51

בר רפאלי כבר מאחוריו, כך גם שאר זהובות השיער איתן בילה בשנים האחרונות השחקן ההוליוודי. עכשיו, הוא שוב מנסה את מזלו, עם שחקנית אוסטרלית. וואלה! סלבס לא יודעת שובע

מערכת היחסים של ליאונרדו דיקפריו והדוגמנית הישראלית הסתיימה לפני זמן רב, כמו גם הרומנים האחרים של השחקן (הגוסיפ גירל - בלייק לייבלי, ואפילו הדוגמנית - ארין הית'רטון). אלא שעכשיו מדווחים שדיקפריו מצא לו גירלפרינד חדשה, וכן - גם הפעם מדובר בכזו שקרובה לשנות העשרה, הרבה יותר משניתן לתאר: הכוכבת האוסטרלית לשעבר של הסדרה "שכנים שכנים", מרגוט רובי (22).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידעת? היא רק בת 22. ליאונרדו דיקפריו ובת זוגו החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועות בדבר הרומן של דיקפריו ורובי החלו כאשר נפגש הצמד על הסט של סרטם המשותף, "The Wolf Of Wall Street". מקור דיווח לעיתון ניו יורק פוסט כי בשבוע שעבר ליאו נשאר ללון בדירתה של השחקנית בניו יורק.

מקורבים מספרים כי גם ביום הולדתו ה-38 של דיקפריו, הצטרפה רובי לחגיגות. "נראה שהכימיה חזקה בין ליאו וצמודתו, הם בילו זמן רב יחד במסיבה", סיפר אחד הנוכחים.

ככל הנראה, דיקפריו, על אף גילו המבוגר יחסית, טרם שבע משוק הרווקים ועל כן בוחן פעם אחר פעם נשים פוטנציאליות. אך שמישהו יבשר לו: רפאלי יש רק אחת, והיא כאן.


וואלה! סלבס מעדיפה ברונטיות, בעיקר אם יש להן (כמו לה) קרייבינג לוופל בלגי בשעת חצות.


ליאונרדו דיקפריו רוצה את בר רפאלי בחזרה

לידיעת בר רפאלי: דיקפריו שוב רווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully