וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר מעמיס ומשלם את המחיר

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.1.2013 / 0:01

השחקן הנאה גידל את הזקן והתחמש במעיל כבד שיעזור לו להתמודד עם הקור, רק כדי לעשות סיבוב במרכז העיר ולהתפנק בארוחה טו גו. זה נגמר בהוצאה כספית. וואלה! סלבס פורטת

עבר זמן רב מאז שראינו את רן דנקר, אחד השחקנים היותר שווים בביצה המקומית, מפתיע בתפקיד חדש על המסך. בכל זאת, נראה שהוא מעדיף להתמקד בלימודי משחק מאשר באיסוף של עוד מעריצות צעירות. אבל אם התמונות הבאות מוכרות לכם, דעו שלא מדובר בכאלה שנשלפו מהארכיון או צצו לפתע ברשת - אלא פשוט באיש שממחזר את האאוטפיט שלו כל כמה חודשים.

רן דנקר. ניר פקין
קר וממוחזר. רן דנקר מתעלם/ניר פקין

צלמה העקשן של וואלה! סלבס תפס לאחרונה את דנקר הבן כשהוא משוטט ברחובות תל אביב בערב קר מהרגיל. הגברבר הנאה, שכנראה רק רצה להשביע את תאבונו, בעוד ארוחה שארז בטייק אוואי הביתה, לבש מעיל ארוך, את כובע הקסקט שממנו הוא לא מוכן להיפרד וגם את חולצת הפלנל והג'ינס הדהוי, איתם צולם באחת ההופעות הפומביות האחרונות שלו.

רן דנקר. ניר פקין
"לגלח את הזקן? מזעזע!"/ניר פקין

כמה רגעים אחר כך, הגיע לחניון העירוני שבו החנה את רכבו ושלשל כמה מטבעות למכונה, כי הרי חיים בעיר הגדולה עולים לא מעט. כעת, כל מה שנותר הוא לבחון האם הארוחה שארז היא לאדם אחד או שמא רכש מטעמים לחברים שממתינים לו בבית. או שאולי עדיף בעצם, לתהות האם לדנקר אין עוד בגדים שהוא אוהב ללבוש כשהגשם יורד?


וואלה! סלבס דוגלת בסביבה ירוקה ולכן ממחזרת כמעט את כל השאריות שנותרו מהסנדוויצ'ים שלה לארוחת ערב מפוארת. הארוחות הופכות לירוקות מאוד כשהן מצופות בעובש.


מסתמן: רן דנקר ישתתף בסדרה היקרה בישראל

צפו: דנקר גם רוקד ”גנגנם סטייל”

אוהבות את המראה המזוקן? רכלו עליו בפייסבוק

רן דנקר. ניר פקין
אורות התהילה מלווים/ניר פקין
רן דנקר. ניר פקין
רן דנקר שולף את המזומנים/ניר פקין
רן דנקר. ניר פקין
יוצא מהחניון וממשיך בחייו/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully