וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי ונינט טייב רוקדות "גנגנם סטייל"

וואלה! סלבס

23.12.2012 / 11:45

הלהיט הקוריאני של Psy אולי מעצבן יותר מעוד תמונות מחשוף של קרדשיאן, אבל גם וואלה! סלבס לא יכלה להתעלם מחגיגות מיליארד הצפיות בקליפ - וריכזה מפורסמים שפצחו במחולות

צילום מסך

לא משנה כמה תכחישו, תתעלמו או תגחכו, וואלה! סלבס יודעת שגם אתם, בדיוק כמוה, ניסתם לא פעם לרקוד בחודשים האחרונים את ה"גנגנם סטייל" מול המראה. הלהיט הקוריאני המטריף של Psy שיגע את העולם יותר מה"מקרנה" הנושן, בלבל יותר מתמונת פטמה סוררת של ליידי גאגא והטריד יותר מעוד פרידה-חזרה-פרידה של ג'סטין ביבר וסלינה גומז. לכן זה לא כל כך מפתיע שהקליפ שלו הוא שיאן הצפיות של כל הזמנים ביוטיוב, שחצה את קו המיליארד בחמישה חודשים.

לכבוד חגיגת המיליארד המטריפה, וואלה! סלבס החליטה להרים את הכפפה ולהראות לכם איך מפורסמי ארצנו עושים את זה, בשיק קוריאני כמובן. אם זה טוב למדונה ולבריטני ספירס שעשו את זה בכיף, "גנגנם סטייל" צריך להיות מספיק טוב גם לאייל גולן, נינט טייב, יהודה לוי, בר רפאלי, ציון ברוך ועוד שלל אושיות מקומיות, שדהרו עם הריקוד בקליפ היתולי - כאילו אין מחר.


וואלה! סלבס ניסתה לקפץ לצלילי "גנגנם סטייל" ולהעלות את הביצוע ליוטיוב. זה נגמר באגן סדוק ופנס בעין. ככה זה כשיש לך שתי רגליים ימניות.


הנה מדונה בריקוד הגנגנם-סטייל

והנה עדי הימלבלוי מחסלת זומבים שרוקדים בסטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully