וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, רומיאו: רן דנקר מתרגל שייקספיר

וואלה! סלבס

31.10.2012 / 0:02

המטרה: להפוך מהשחקן הלוהט של פעם לשחקן איכותי של היום. האמצעי: השתתפות בסדנת משחק של מחזות קלאסיים. האם רן דנקר ישחק בקרוב את המלט? וואלה! סלבס דרמה קומית

בשנים האחרונות, נראה שעברה על רן דנקר תקופה של להיות או לא להיות. שחקן, כמובן. אחרי כמה מערכות יחסים מתועדות עם נינט טייב ויעל פוליאקוב, להיטי רדיו, תוכניות טלוויזיה וסרטים שהפכו אותו לאחד האמנים המבוקשים בארץ, הכוכב לקח פסק זמן ארוך מיזראל וטס לחפש את עצמו מעבר לים.

רן דנקר. אביב חופי
להיות, ברור שלהיות. רן דנקר/אביב חופי

מאז שהוא חזר לגבולות המזרח התיכון, נדמה שדנקר לא מוצא את עצמו שוב בפרונט על המסך הישראלי, אלא בעיקר ליד צלמי פפראצי מקומיים כשהוא מסתובב ברחובות תל אביב. אז בכדי להשביע את סקרנותה, וואלה! סלבס חקרה וגילתה מה העלם עושה בתקופה האחרונה, כשהממצאים דיי דרמטיים: הוא משתתף בכיתת משחק תיאטרון, שמתמחה במחזות קלאסיים.

אז כשהוא לא רוכב על האופניים או מגדל את הזקן, דנקר מתפקד כסטודנט מן המניין בסדנת משחק של במאי התיאטרון הנחשב, אודי בן משה. יחד עם עוד חבורת אלמונים, דנקר הביישן מדקלם בפומפוזיות שורות שכתבו צ'כוב, מולייר והבמאי האהוב עליו לפי שעה, וויליאם שייקספיר. אם הוא יעשה את זה בצורה מוצלחת כמו שאנחנו רגילים לקבל ממנו, כנראה שמדובר בכוכב טרגדיות במה עולה. מאוד המלך ליר מצידו.


וואלה! סלבס חשבה לשנות את שמה לג'ולייט, אבל הרומיאו היחיד שהיא מצאה היתה המכונית של השכן.


מה עובר על רן דנקר?

רן דנקר חושף לוק חדש ואלמונית

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully