וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יהודה לוי ורן דנקר ישתתפו בסדרה היקרה בישראל

וואלה! סלבס

2.12.2012 / 0:03

אחרי תפקיד הגיי, השחקן ההורס יככב, ככל הנראה, בסדרה החדשה של רון לשם, "כיפור". גם עוז זהבי ואביב אלוש מועמדים לשחק בדרמה שעוסקת במלחמת 73. וואלה! סלבס מלאת אופי

למרות שנולד שש שנים אחרי אחד האירועים הקשים בתולדות ישראל, מסתמן שיהודה לוי ישתתף בסדרה החדשה שתעסוק במלחמת יום הכיפורים. את הדרמה, שתקרא "כיפור" ולפי הדיווחים צפויה להיות ההפקה היקרה ביותר שנעשתה אי פעם בטלוויזיה הישראלית, יוצרים רון לשם ועמית כהן עבור ערוץ 10 ו- Canal Plus הצרפתי.

יהודה לוי. רפי דלויה
יופי של תפקיד אופי. יהודה לוי/רפי דלויה

אבל לא מדובר בשם המפורסם היחיד שכנראה יפציע על המסך בסדרה, שיביים יוצר "חטופים" גידי רף. לצד לוי, ככל הנראה ישחק מי שהחליף אותו כמושא אהבתו של אוהד קנולר בסרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר" - הלא הוא עוז זהבי. זו לא תהיה הפעם הראשונה שזהבי יעלה על מדים מול המצלמות, אחרי שכבר גילם תפקידים של חייל בסרט המדובר וגם ב"התגנבות יחידים". עוד שני שחקנים שאמורים לחבור לקאסט עמוס השחקנים הם: רן דנקר ואביב אלוש שכבר עבדו בעבר עם לשם על הסדרה 'תא גורדין'.

עוז זהבי. GettyImages
חייל אמיץ. עוז זהבי/GettyImages

"כיפור", שצפויה להיות עטורת כוכבים, תהיה מיני-סדרה בת שמונה פרקים. העלילה, שבכתיבתה השתתפו גם הסופרים יזהר הר לב, יעל הדיה, אמיר גוטפרוינד וגדי טאוב, תלווה את גיבוריה בשבוע הראשון למלחמת יום הכיפורים, וגם עוסקת בזיכרונותיהם מהימים שקדמו למלחמה, בישראל של ראשית שנות השבעים. מסקרן.


וואלה! סלבס עולה בכל ערב על מדים של אחות בית חולים ומערבבת משקאות בבית, כשהיא רוצה לחוש כאילו היא עושה משהו טוב עבור האנושות.


יהודה לוי קורע את העיר הגדולה

עוז זהבי מוריד חולצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully