וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סלינה גומז מחזירה לג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

21.1.2013 / 13:25

אחרי שנפרדו, חזרו ואז שוב נפרדו, האקסית של ביבר מספרת לעולם איך היא מרגישה באמצעות שיר של ג'סטין אחר - "Cry Me A River". צפו בסלינה מאשימה. וואלה! סלבס דמעות תנין

חודשיים אחרי הביצוע העסיסי של ג'סטין ביבר לשירו של ג'סטין טימברלייק - מגיע גם תורה של האקסית שלו, סלינה גומז, לשיר את המילים הכואבות על בן הזוג לשעבר. גומז, שחזרה לזרועותיו של אליל הצעירות זמן קצר אחרי שנפרדו בחודש נובמבר האחרון, החליטה ככל הנראה שזה סופי וביצעה את "Cry Me A River" הטעון, בהופעה מול מעריציה.

למי שלא עקב אחרי מעלליהם של שני האוהבים-הצעירים-לשעבר, אז ככה: ביבר (18) וגומז (20) יצאו יחד כמעט שנתיים, בהן נראו מאוהבים, למרבה אכזבתן של מעריצותיו האדוקות והנחושות של הזמר הצעיר. לפני כחודשיים הזוג החליט לפרק את החבילה, רק שאז ג'סטין רמז שסלינה בגדה בו, כששר בהופעה שלו את השיר שדיבר על הבגידה של בריטני ספירס בטימברלייק, לא פחות עשור מוקדם יותר.

כל זה השתנה, כשהשניים חזרו לבלות יחד, זמן קצר אחרי הפרידה. כלומר, עד לתחילת החודש הנוכחי, אז שוב צצו שמועות שסלינה כבר לא רוצה לראות אותו. "עברתי הרבה בחודשים האחרונים. זה היה מוזר ועצוב ומגניב. אז השיר הזה ממש מדבר אלי", סיפרה גומז לפני ששרה את הלהיט באירוע של ארגון יוניסף בניו יורק. "הכל קורה מסיבה מסוימת, די עם זה", הוסיפה אחרי שסיימה. ברור, זה בדיוק מה שהעולם חשב כשראה שאת בכלל מבלה עם הבחורון.


וואלה! סלבס כתבה הרבה שירי אהבה כואבים בחייה, כולם מבוססים על עלילת פרק מס' 14288 של הסדרה האהובה עליה - "היפים והאמיצים".


סלינה גומז לא נתנה לג'סטין ביבר להיכנס לביתה

ג'סטין ביבר חושף את הישבן הלבן

מה חשבתם על סלינה כזמרת? רכלו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully