וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'סטין ביבר מאשים את סלינה גומז בבגידה

שירות וואלה! סלבס

12.11.2012 / 11:32

ביבר נכנס לנעליו של ג'סטין אחר, ומבצע את שיר הבגידות האולטימטיבי, זה שהוקדש לבריטני ספירס בדיוק לפני עשור, "Cry Me A River". וואלה! סלבס נשבע לך לא בוגד

פרידות הן לא דבר קל, בטח לא כשהן הופכות מכוערות. אבל נראה שהסלבס לא ממש לומדים מהחברים שלהם ונהנים לכבס את הכביסה המלוכלכת שלהם בחוץ, ממש כמו ג'סטין ביבר וסלינה גומז.

זמן קצר אחרי שאתרי הרכילות חגגו על הבגידה לכאורה של הביברית בגומז עם דוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרט, העלילה מקבלת תפנית חדשה. ביום שבת האחרון (10.11), לאחר שהידיעה על פירוק החבילה של הזוג הטינאייג'רי הודלף לתקשורת, החליט הזמר לבצע את שירו של ג'סטין טימברלייק, " Cry Me A River", בהופעתו בבוסטון.

למי שעוד היה בחיתוליו לפני עשור, בדיוק כמו ביבר וגומז, ודאי לא ידע שאת שיר הבכי והנהר הקדיש טימברלייק לספירס, זמן קצר לאחר שהזוג האולטימטיבי הכריז על פרידה. אז, הוא שחרר את הקליפ השערורייתי, בו האשים באופן מובהק את ספירס בבגידה.

עכשיו, ביבר החליט שתורו להשיב אש, שלף את הגיטרה האקוסטית שלו, וביצע את השיר על הבמה בבוסטון – אולי ברמיזה עבה לגומז הרחוקה, ואולי כי הוא מספיק נואש להעביר טיזרים לאהבת נעוריו האבודה. עם זאת, מחנה ביבר עדיין מקווה כי פיוס הוא אופציונלי, במיוחד אחרי ההופעה המאולתרת של יום שבת.

וואלה! סלבס דפקה על דלתות הניינטיז, כשאן סינק ובריטני ספירס היו הבייב שלה, אבל סולקה בבושת פנים.

10 אנשים שג'סטין ביבר צריך לשקול כריבאונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully