וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז לא נתנה לג'סטין ביבר להיכנס לביתה

שירות וואלה! סלבס

18.11.2012 / 15:58

עושה רושם שג'סטין מנסה לכבוש את לבה של סלינה פעם נוספת, אך זה לא ממש עובד לו. הפעם, אחרי ארוחה כושלת, גומז נעלה אותו מחוץ לביתה. וואלה! סלבס הסעודה האחרונה

רק לפני שבועות אחדים ג'סטין ביבר וסלינה גומז הכריזו על תום הרומן המתוקשר והדביק שלהם, אלא שמאותה עת, נדמה שמעולם לא שמענו כל כך הרבה פעמים את צמד המילים "ביבר-גומז". כן, גוגל לא ידע הצפה מהי, עד אותו הרגע.

דבר שעלול לגרום להצפה גדולה יותר ברשת, כפי שהוכיחו קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, זהו רגע הקאמבק. ולכן, כשצמד הטינאייג'רים החליט לערוך ארוחת פיוס, צלמי הפפראצי לא חסכו את הגעתם למקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בייבי, זה מביך אותי". ג'סטין ביבר, דקות לפני שננעל מחוץ לביתה של סלינה גומז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שהארוחה הרומנטית, הסתיימה בהתקף זעם. מה קרה שם? ובכן, אמש (ש'), זוג היונים התאחד במסעדה מפורסמת בקליפורניה, ומסיבה לא ברורה גם עזב את המקום אחרי דקות ספורות. עדים שנכחו במקום טוענים שביבר רדף אחר גומז הזועפת, ונראה מדוכדך ושקוע במחשבות (אולי עקב מותו של אבא של סימבה?).

אחרי ארוחת הלא-כלום שלהם, נסעו השניים לאחוזה המפוארת של גומז, שם ג'סטין ליטרלי התחנן להיכנס לביתה המגודר, אך זו סירבה להכניס אותו. על פי מקורבים, סלינה הרחיקה לכת ואף חסמה את כוכב הפופ המחזר שלה מרשימת החברים בסלולרי. כן, סביר להניח שהתווסף לזה גם בלוק בוואטסאפ.

עם זאת, על פי דיווחי TMZ, שעות ספורות קודם לכן, האוהבים הצעירים נעלו את עצמם בביתה של גומז, וניסו לפתור את הבעיות שלהם. אך כאמור, התסריט השתבש.


וואלה! סלבס ניסתה לפייס את אמה בארוחה שהכינה, אבל מתברר שרק היא אוהבת את הטעם המר של הפיצות הקפואות, כשהן מוגשות - קפואות.


צפו בתמונות נוספות מהערב הדרמטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully