וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי נו: ג'סטין ביבר וסלינה גומז נפרדו

שירות וואלה! סלבס

10.11.2012 / 12:00

הביצה ההוליוודית בתדהמה: הזוג הכי דביק בתעשיה החליט לסגור את הבסטה ולהיפרד כידידים אחרי שנתיים של זוגיות מתוקשרת,לאחר שאחד הצדדים החל לפזול. וואלה! סלבס עין עצלה

הודעה משמחת לכל בנות הטיפשעשרה: אם עד עכשיו חשבתן שיאן לכן סיכוי עם ג'סטין ביבר, תתעוררו מהר, טוסו לעמוד מתחת לביתו של הכוכב ותתחילו להתפלל שהוא יעיף עליכן מבט, כי הכוכב הצעיר נפרד מבת הזוג לו סלינה גומז.


על פי דיווחים מעבר לים, גומז וביבר, שיוצאים כשנתיים ביחד, החליטו, בשבוע שעבר, שהם אמנם מאוד אוהבים, אבל הם חייבים קצת ספייס ואוויר לנשימה והחליטו לפרק את החבילה הכי דביקה בהוליווד.

ג'סטין ביבר, סלינה גומז. Kevin Mazur/TCA 2011, GettyImages
חמודות. ג'סטין וסלינה/GettyImages, Kevin Mazur/TCA 2011

על פי אתרי הרכילות, ביבר החליט לזנוח את סו קולד אהובתו, לאחר שבילה זמן מאחורי הקלעים בתצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה סיקרט, התרגש מנוכחותן של הדוגמניות ובעיקר מזו של דוגמנית הונגריה בת 19.

אותו פלירטוט, ככל הנראה, היה הקש ששבר את גב הגומז, ועל כך, סופם הטרגי הגיע מהר מהצפוי. מקורבים לזוג אמרו: "זה נעשה יותר קשה לשמור על מערכת היחסים שלהם, בגלל לוחות הזמנים המטורפים".


זו לא פעם ראשונה שמגיעים דיווחים מאתרי הרכילות השונים לגבי הפרידה של השניים, גם בשנה שעברה דווח לא מעט פעמים כי השניים נפרדו, וזאת לאחר שסלינה היתה זו שהחליטה לזרוק את ג'סטין. הפעם, כאמור, לא ברור עדיין מי אחראי לפרידה.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה אחרי שגילתה שהוא בעצם בחורה לסבית

סקס שופ: ג'סטין ביבר כבובת מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully