וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס שופ: ג'סטין ביבר כבובת מין

שירות וואלה! סלבס

6.11.2012 / 9:30

ביבר למבוגרים בלבד: כבר לא רק אליל טינאייג'רים, אלא מי שעלול להעסיק מבוגרים כבובה חדשה בדמותו אשר עומדת לכבוש את השוק: ביברית מתנפחת. וואלה! סלבס ספיצ'לס

אתן מעל גיל 18 ובכל זאת אוחזות בציפורניים בנויות בקלסרי ג'סטין ביבר שלכן? זה בדיוק הזמן לעלות גרם מדרגות, ולעבור לשלב הבא - השייך למבוגרים בלבד. אם ביבר המתבגר (שכבר זרק את אריזות הרואקוטן ונפטר מפצעי הבגרות) מדגדג יצר כזה או אחר שקיים בכן/ם, כעת ניתן להפוך אותו לנער שעשועים, באופן רשמי. כיצד? ובכן, בעזרת בובת מין חדשה (ולא רשמית) שנשלפה מארון היצרנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא צריך להתאמן. ג'סטין ביבר כבובת מין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז, לכל מי שחלם לקלף את הסקיני ולגרד את קעקועי המים מהביבר, המוצר הזה בהחלט יעסיק ויהפוך את עולמו לעסיסי יותר(ונלעג). אחת מיצרניות התחום, הוציאה לשוק בובת מין בצורת ביבר, וכן, היא מתנפחת. הגוף מלאכי וחלק למשעי, השיער דבוק למצח, החיוך אווילי והכובע רפוי - מדובר בהעתק כמעט מושלם, למעט קעקועיו החדשים של הנער.

ג'סטין ביבר. AP
וזו כבר בובה אחרת לחלוטין. ביבר עם השעווה שלו/AP

הקופירייטינג? מעורר השתאות. שימו לב לכמה ממשפטי המחץ שיבצבצו על האריזה במידה ותחליטו לרכוש ביברית מתנפחת: "אני לא גיי (טוב, אולי רק קצת)"/ "אני רוצה להיות הבוי-טוי שלך!"/ "ביבר מספר הכל: סלינה יכולה למצוץ את הזהב מהגארמי שלי"/ "ביבר – פיבר" וכו' וכו'.


וואלה! סלבס כבר הזמינה מראש את הבובה הבאה בסדרה המתנפחת, זו של מקולי קולקין.


ג'סטין ביבר חושף קעקוע חדש, שוב

צפו: ג'סטין ביבר בבריכה עם ניקי מינאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully