וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חושף קעקוע חדש, שוב

שירות וואלה! סלבס

29.10.2012 / 10:11

זה הפך לעניין שגרתי: אליל הנערות לא נרגע עם המחטים והתחדש בעיטור גוף נוסף ומלא בנוצות. לא תאמינו למי הוא הקדיש את הדיו הפעם. וואלה! סלבס ציפורע

יום חדש, השמש זורחת, הציפורים מצייצות, לג'סטין ביבר יש קעקוע חדש. ממש כמו ריהאנה וליידי גאגא, גם כוכב הפופ בן ה-18 לא מפסיק להפתיע עם כתובת או ציור מלאי משמעות שנחקקו בדיו על עורו, בתדירות של אחת לחודש. מרד נעורים או סתם חובב ציורים שלא יורדים במקלחת? התשובה היא כנראה קצת משניהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוצה עליך. קעקוע הינשוף של ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם הקודמת, לפני קצת יותר מחודש, הזמר המתבגר שיתף אותנו בעיטור של כתר קטן שמוקם על בית החזה של הנער. הפעם מדובר בקעקוע גדול יותר, מפורט יותר ובמיקום בולט יותר, על הזרוע החיצונית שלו, ממש ליד הכיתוב מעורר ההשראה שלו "Believe". אה, כן, הקעקוע החדש של ביבר הוא של ינשוף שנח לו על ענף ובוחן את הסביבה.

פשר הקעקוע עדיין לא ברור (אלא אם ביבר הוא גם חובב צפרות מושבע שמתנדב להשקיף על החוחית והעפרוני בין ההופעות), אבל ההקדשה של התמונה שהעלה לאינסטגרם ברור בהחלט. "לפני שהפפראצי יתפסו אותי", כתב שם. ובכן, הלוואי והציפור החדשה בחייך תשמור עליך מפני אותן עדשות מצלמה אכזריות. תתחדש!


וואלה! סלבס ממש רצה קעקוע של ינשול (החיה המיוחדת שהיא סמל העיר חולון) על הזרוע, אבל המקעקע שלח אותה להתגלח. היא לא חזרה מאז.


ג'סטין ביבר נתבע: ”גנב אשראי עבור ניתוח להגדלת הפין”

האם ג'סטין ביבר הפך לטבעוני מרושע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה כבר הקעקוע הקודם על החזה. הכתר של ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully