וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר נתבע: "גנב אשראי עבור ניתוח להגדלת הפין"

שירות וואלה! סלבס

25.10.2012 / 11:15

תביעה מגוחכת הוגשה נגד זמר ה"בייבי, בייבי": אדם טוען שביבר גנב את כרטיס האשראי שלו והשתמש בו על מנת לכסות את עלות הניתוח להגדלת איבר המין. וואלה! סלבס קאם און

אחרי שנתבע על ידי אישה אלמונית שטענה ששמיעתה נפגעה עקב הווליום המחריש בהופעתו, ואפילו הואשם בכך שסרב לשים קונדום בעת קיום יחסי מין (דבר שכביכול הביא את ביבר ג'וניור לעולם) - ג'סטין ביבר זוכה לתביעה המופרכת מכל: אלמוני טוען שהזמר גנב את כרטיס האשראי שלו על מנת שיוכל לממן ניתוח להגדלת הפין. שוקינג!

ג'סטין ביבר. Roger Kisby, GettyImages
עבר בחדר הניתוחים?/GettyImages, Roger Kisby

אם זה לא עורר בכם גיחוך, המאשים האלמוני, תושב מישיגן, טוען בנוסף שהוא אביו הביולוגי של ביבר ובת זוגו, סלינה גומז. כמובן שאי שפיותו לא הסתיימה בזה, סו-קולד אביו של ביבר, הוסיף לתביעתו טענה באשר נאמנותו של ביבר לגומז. לדבריו, הביברית הקטנה אוהבת לשחק בחול גם עם... מוכנים לזה? ריהאנה ופנלופה קרוז. ג'יזס קרייסט.

סלינה גומז בטקס פרסי המוזיקה של MTV  בבלפסט, צפון אירלנד, 6 נובמבר 2011. GettyImages
סלינה ביבר?/GettyImages

המסמכים הוגשו לבית המשפט, והאלמוני המבולבל, כבר הספיק התראיין לתקשורת ואמר: "ביבר עלה לי 400 דולר ולא החזיר את הכסף אשר שימש להפלה. הוא הכניס את סלינה גומז, בתי, להיריון, בחדר השינה שלי". עוד הוסיף "הוא גם עשה הגדלת פין באמצעות כרטיס האשראי הגנוב שלי".


טענות מופרכות נשלחות לביתה של וואלה! סלבס מדי יום. למשל העובדה שהיא אינה דואגת להשאיר רצועות שעווה לכלל האוכלוסייה, כיוון שממשיכה לדאוג לאספקה הנצחית שלה.


האם בקרוב ידלפו תמונות מביכות של ג'סטין ביבר?

האם ג'סטין ביבר הפך לטבעוני מרושע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully