וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת האבהות נגד ג'סטין ביבר בוטלה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

16.11.2011 / 15:19

אחרי שבועות ארוכים של חרדה, ג'סטין ביבר יכול לנשום לרווחה. מריה ייטר, שטענה כי ביבר הוא אבי בתה, החליטה לחזור בה מההאשמות. וואלה! סלבס מסדירה דופק

שבועות לא קלים עברו על כוכב העל הבינלאומי, ג'סטין ביבר, לאחר שמעריצה לשעבר סיפרה שבאוקטובר שנה שעברה, הוזמנה אל מאחורי הקלעים, כדי לפגוש את הזאטוט. ייטר סיפרה לכלי התקשורת, שהזמר לא הסכים להשתמש בקונדום, התנהג באלימות ו-30 שניות אחרי כבר עזב את המקום. בראיון וידאו שנערך עם הצעירה המטורללת, היא נראתה מבולבלת והמומה וגוללה את סיפור היכרותם של השניים. כבר מהרגע הראשון, ביבר ואנשיו הכחישו את כל התקרית והודיעו שהזמר הצעיר אפילו לא מכיר את הבחורה הסובלת מהזיות. לאחר שהסכים לעבור בדיקת די.אן.איי, שתקבע אם הוא האב, ועורכי דינו איימו לתבוע אותה באינוס קטין, אם התוצאה תהיה חיובית, הניו יורק דיילי ניוז מדווח היום (ד') שהאמא הצעירה חזרה בה וביטלה את ההאשמות נגד ביבר כבר בשבוע שעבר.

ג'סטין ביבר בהופעה בישראל. ariel schalit, AP
אמרתי לכם/AP, ariel schalit

לא ממש ברור אם ייטר נבהלה מהסיכוי שתיכנס לכלא לשנה, אם ימצא שביבר הוא אכן אבי בתה, או שאולי קיבלה קצת מזומנים שישתיקו אותה לשנים הקרובות, אבל מה שבטוח זה שייטר כבר לא תחזור לעוד הופעות של ביבר. עורך דינו של ביבר הגיב על ביטול ההאשמה: "זה עצוב שמישהו מרשה לעצמו לפברק סיפורים כוזבים בכזו זדוניות, תוך הוצאת לשון הרע. נצטרך להמשיך במרץ לנצל את כל האמצעים המשפטיים שעומדים לרשותנו, על מנת להגן על ג'סטין ולמצות את הדין עם מי שניסה לפגוע בו".

גם וואלה! סלבס ביקרה מאחורי הקלעים של ג'סטין ביבר. וגם אצלה, 30 שניות אחרי, זה נגמר. כשהשומרים בעטו אותה החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully