וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "ג'סטין ביבר היה אגרסיבי, יש לי הוכחות שהוא האב"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

7.11.2011 / 20:34

פרשת התינוקת לכאורה של ג'סטין ביבר הולכת ומסתבכת: לאחר שהזמר הסכים לעבור בדיקת DNA, מריה ייטר, הביברית ההריונית מספרת הכל בראיון לתכנית טלויזיה אמריקאית. וואלה! סלבס בהלם

שבוע אחרי שהואשם על ידי מעריצה כי הוא אבי בתה, הערב פורסם כי ג'סטין ביבר יסכים לתת דגימת DNA כדי לטהר את שמו ובמקביל יתבע את מריה ייטר, המעריצה המאשימה, על הוצאת דיבה. הביברית לשעבר לא נשארה חייבת והסכימה להתראיין לתוכנית הטלוויזיה, "האינסיידר", שם טענה כי כל הסיפור אמיתי ואפילו יש לה ראיות חותכות.

לבושה בסוודר ורוד ואטיטיוד של ילדה קטנה ופגועה, ייטר גוללה את מה שקרה, לטענתה באותו הערב, רגע אחרי ההופעה של הביבר: "הוא (ג'סטין) שאל 'אכפת לך שנלך לאנשהו, להיות לבד?', הוא לקח אותי לשירותים", ייטר יללה בקול רועד, "ופתאום כל ההתנהגות שלו השתנתה. מחמוד ומתוק הוא הפך לאגרסיבי", היא סיפרה. המראיין לא נשאר חייב ושאל את השאלה הכי מעניינת: "אנשים יגידו שאת משקרת, מנסה להתפרסם על חשבונו", ייטר מבחינתה הודיעה: "סיפקתי ראיות לעורכי הדין שלי ובית המשפט יוכיח שהטענות שלי אמיתיות".

המראיין, שנראה קצת משועשע מכל הסיטואציה, ניסה לברר על אילו ראיות מדובר, אך ייטר סירבה לענות. המראיין מצידו ידע כמה המרואיינת הזו חשובה ולא התכוון לוותר לה, "דיברנו עם השומר שלו", הוא הסביר, "והוא אמר שג'סטין, אמו וחברו הטוב ביותר היו איתו בכל הזמן, מרגע היציאה מההופעה, עד הכניסה לרכב". ייטר מצידה השתתקה, מחתה דמעה קטנה וסיכמה ב "אין תגובה". צפו בקטע מהראיון.

וואלה! סלבס בהריון מרוח הקודש.

אל תהיו בליבריות בלאי, בואו לדבר על זה בעמוד הפייסבוק שלנו

 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully