וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו בייבי: נחשף התינוק של ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

3.11.2011 / 14:25

המעריצה שטוענת כי נכנסה להריון מג'סטין ביבר, חושפת לאוויר העולם את הפניו של התינוק. בנוסף, היא טוענת שכל האקט המיני עם הביבר ארך מקסימום 30 שניות. וואלה! סלבס בדיקת אהבות

פרשת התינוק של ילד הפלא, ג'סטין ביבר, מסרבת לדעוך: אחרי שמעריצה בת 20 בשם מריה ייטר, טוענת ששכבה עם ביבר מאחורי הקלעים של ההופעה שלו באל.איי באוקטובר אשתקד, היום היא מציגה לראווה את מה שהיא טוענת כי הוא פרי אהבתם החד פעמית. מה אתם אומרים, הוא ירש את הפרצוף של אבא'לה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו בייבי. ג'סטין והיורש על שער ה"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, המעריצה לשעבר ממשיכה ללכלך על הביבר בלי רחמים. ייטר סיפרה לאתר ה"סאן" כי היא הייתה זאת שביתקה את בתוליו של הזמר, ושכל הסקס כולו נמשך רק 30 שניות. מביך. "ביקשתי ממנו לשים קונדום כדי שיהיו לנו אמצעי הגנה, אבל הוא התעקש לא לשים. הוא אמר שבגלל שזאת הפעם הראשונה שלו, הוא רוצה להרגיש הכל".

ההרגשה הזאת כנראה עלתה לביבר ביוקר, כי עכשיו, כאמור, המעריצה דורשת תשלומי מזונות לבנה בן הארבעה חודשים, העונה לשם טריסן. חברתו של ביבר, סלינה גומז, שומרת על שתיקה ועוד לא אמרה את דעתה בנושא. עורכי דינו של ביבר טוענים כי מדובר בשקר מוחלט והכוכב עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תתמקדו במה שאמיתי ותשפטו אותי על המוזיקה שלי".

וואלה! סלבס נכנסה אמנם לא בהריון, אבל היא בהחלט אוכלת בשביל שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully